onsdag 11. juni 2008

Som tiden flyr!


Ja nå har jeg vært lenge borte - så lenge at Aase har fått abstinenser *ler* (koselig at du savner aktivitet her) Tiden flyr så utrolig fort, og jeg har rett og slett ikke hatt tid den siste uken til å blogge. For de som lurer så er plenen nesten like fin, og den har fått mye vann og omsorg tiltross for vanningsforbudet.


På fredagen kom takstmennene for å se på badet på nytt - det ble slettes ikke noe hyggelig møte - orker ikke å si så mye om det her nå, men kan si så mye som at det var en lite hyggelig tone fra firmaets side og at de fraskriver seg det meste av ansvaret(mener det er flisleggeren som har skylden) - så dette kommer til å ta tid.


På søndagen var vi i komfirmasjon til tremeningen til barna - det ble en veldig spesiell dag som vi kommer til å huske for alltid. Rammen var slik en konfirmasjon skal være, men litt ekstra spesiell ble den - Mamma'n til gutten døde nemlig av kreft for to år siden, og hun er dypt savnet av oss alle. Det ble en sterk opplevelse og preget av gode ord, tanker, minner og ønsker for fremtiden. Konfirmanten hadde tatt et stort ansvar for festen, og hadde laget bordkort, bestilt snitter og dekket bord! Det var utrolig flott og en kjempefin dag å være sammen med familie og venner på. Noen av gjestene kom langveis fra, og de tok seg en tur til oss på mandagen og ble over til tirsdag - Kjempe hyggelig - men det er desverre alt for skjelden vi treffer hverandre!


I går kveld var jeg med jobben på sommeravslutnng. Vi fikk servert en nydelig 3 retters middag på en flott restaurant! Det var en kjempehyggelig aften, og jeg kjenner at jeg savner kolegaene litt - men skal nyyyte permisjonen fullt ut altså, det går fort til november!


Ikveld har jeg vært ute sammen med min gamle veileder fra praksis i studietiden og det har vært super hyggelig!! Jeg fikk etter praksisperioden et svangerskapsvikariat, og jobbet der i 1 år ved siden av studiene - vi ble veldig godt kjent, og jeg har savnet skravlingen tiltider *glise* - ekstra hyggelig var det i går da det tikket inn en tekstmelding som sa han skulle til byen i jobbsammenheng og lurte på om vi kunne treffes. Vi har hygget oss masse og skravlet om alt og ingenting - helt supert!


Men nå er det midnatt igjen, og på tide å finne sengen! Jeg er snart tilbake, og håper at dagene roer seg litt ned fremover! Tusen takk for supre hilsner i bloggen min, og jeg gleder meg til å ta en besøksrunde hos dere også! Tusen takk for utfordringen Silje - for en koselig utfordring - det kommer svar på den etterhvert!


*Klem*

7 kommentarer:

aase sa...

Se her ja!!!! Bra vi får se du har det bra!! Takk for koselig telefonsamtale igår,selv om den ble litt kort!!

Så kjedelig med det badet deres,håper det ordner seg til slutt!!

Det er koselig å treffe gamle kollegaer igjen!!

Nyt dagene så lenge de er fine!!! Jeg plinger på om turen går østover!!!

silje-sin sa...

Hei:) Koselig at du er "tilbake" igjen, har savnet deg jeg også! Huff, dette badet deres, kjenner jeg blir så provosert! Så uproffe folk dere er borti! Var trist å lese om konfirmasjonen også, eller at mammaen var død da. Så ille at sånt skjer. Det skremmer meg veldig. Håper dagen ble fin uansett! Ha en flott torsdag:) klem fra silje.

tinemor sa...

Skjønner du har nok å sette fingrene i om dagen!
Du får ha en fortsatt fin dag!

liven sa...

Heisann!!
Ligger en award hos meg til deg:O)

Kjedelig med dette badet deres altså!! typisk å skylde på hverandre......
Får nå håpe at alt ordner seg til slutt da!!

Høres nå alikevel ut som du har hatt mange fine stunder i det siste og det er bra!!

Ha en god natt!!!

Tiril sa...

Kjekt du var her igjen, irriterene med det badet alså, Tenker det ordner seg,
Ser nå ut som det har vert noe kjekt da, med middag
med dine gamle kollegaer, se positivt på det Livy
så skal du nok dette går greit, men vet hvordan du har det.
Været har snudd kaldfronten til oss, men det store regnskyllet varte bare 1dag, og det er som en dråpe i havet etter denne tørken.
Ha en super helg Livy.
Klem fra Tiril

Drømmen om en eplehage sa...

Og her måtte jeg tørke en tåre...
Blir så grepet av slike historier som det med konfirmanten.

Synd det er så mye frem og tilbake med badet. Håper dere får god hjelp hos noen som kan litt!

Godt å ha deg tilbake forresten. Redd du var satt inn for ulovlig vannforbruk. Fnis

Anonym sa...

Hei! Skjønner veldig godt at det er travelt i hverdagen! Utrolig kjedelig med badet, jeg krysser fingrene for dere og håper virkelig dette går deres vei! Klem fra Tanja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...