onsdag 13. august 2008

Litt nytt...


Jeg er lei regnet - har hatt store planer om å male ferdig lekestuen, klippe gress og ordne med uteblomstene, men med dette været blir ingenting gjort - nå ønsker jeg meg oppholdsvær i litt mer enn 1 time av gangen! Etter trening i dag dro jeg en tur på shopping på et kjøpesenter i nabobyen, og det hjelper på humøret! Litt nytt fikk bli med hjem. På Fryd shoppet jeg duken som ligger på bordet + en løper i samme mønster. Mange jeg har snakket med synes Fryd er dyrt, men disse dukene fikk jeg for henholdsvis 79 og 89 kr pr stk. Liker Fryd; de har noe for enhver smak.



Skålen er fra Villa C og er supersøt - måtte bare ha den - Kjøpt hos Josefines Lysthus.

Blomstene kjøpte jeg på Plantasjen i helgen(liker at de har søndagsåpent - kan tusle rundt der i lange tider og koser meg), de ligner på blåklokker og er ordentlig fine synes jeg.

Denne lykten kjøpte jeg på Bohus for en tid tilbake, har blitt så glad i den - liker den slitte "looken" og de utrolig fine detaljene.

Tusen takk for koselige kommentarene i det forrige innlegget jenter, kan ikke få sagt det nok; rammen er knallfin *smile* !

Mange klemmer fra Livy

9 kommentarer:

Jorunn sa...

Så mye fint du har kjøpt deg! Er Fryd dyrt? Nei det synes jeg ikke. Men hvis man sammenligner med Nille f. eks så er det kanskje det... Du har vært på Josefines Lyssthus ja, det er en utrolig fin butikk! Jeg kunne lett ha blitt helt blakk i den butikken ;0)

My home is my Castle sa...

Så mye fint du har kjøpt deg !
Jeg har og sett på den lykten fra Bohus, er jo bare såå fin..

Så du har vært på Josefines Lysthus... Misunne, misunne ;) Jeg har et innlegg fra akkurat den butikken i min blogg nå. Alt er jo fint der !!! Skulle bare bodd nærmere...

Ha en fin dag

aase sa...

Åhhhhh, der skulle je ha vøri!! du vet hvor jeg mener!! utrolig masse flott du har kjøpt deg igjen!!!!1

Katrine Holberg sa...

Tror Molli savner Viktoria også, hehe. Ja da vi kommer hjem igjen. Første tur hjem tror jeg blir i midten av september den er i hvertfall planlagt.
Når er det viktoria har bursdag?

silje-sin sa...

Gratulerer med flotte nye ting:) Huff, jeg er nesten avhenging av å handle noe jeg.. Elsker å komme hjem med nye ting og pynte opp med, og planter og blomster.. Ja ja, noen laster må man ha. Ha en flott dag videre, her skinner sola! Jeg får besøk av to venninner i dag og holder på å gjøre i stand. Nabodama har tatt med augusta ut på trilletur, så jeg får komme meg opp av sofaen og bruke tida fornuftig:) klem

tinemor sa...

Så trist vær her å!
Penen trenger sårt en klipp, men.....
Hjelper med shopping. Masse flott du har kjøpt deg!

Ann-Cathrin sa...

Så mye fint:) Flotte og stemningsfulle bilder:)

liven sa...

Så fine ting du har kjøpt!!
Synest også de har mye fint på Fryd!!
Disse blomsterkrukkene dine var koselige:O)

I morgen tidlig SKAL jeg på spinning!!!!!
Har vært lenge nok støttemedlem nå:O)

sandra sa...

ja, dn glass- skåla var søt!! hadde også kjøpt den;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...