onsdag 19. august 2009

Onsdagskveld


0
Barna er i seng og Livymannen er på båttur med en kamerat - det er stille og fredelig i huset - og jeg kjenner egentlig at jeg trenger litt stillhet nå, for hittil synes jeg det har vært en hektisk, spennende men litt masete uke. Men slik er det vel for mange i disse dager; oppstart i skole, nye rutiner for å få alle ut av huset samtidig(tidlig og med riktig sekk - men ja, vi har klart det!), planleggingsmøter for fritidsaktiviteter - og selvfølgelig skal man rekke å gjøre alt det man ikke har fått gjort før i sommer - for vår del betyr det å male ferdig rekkverk - hjelp vi har uendelig med rekkverk!!!
0
Jeg sitter i sofakroken nå og blogger, og det er dette jeg koser meg med ved siden av - levende lys og deilig kaffelatte. Boken kan anbefales på det sterkeste, den kjøpte jeg da mannen og jeg var på Göteborgstur og gir masse inspirasjon, tips og ideer for å innrede etter den landlige stilen.
0
Etterhvert skal jeg begynne å bake kake til minnestunden etter begravelsen i morgen - det er fint å kunne bidra med noe synes jeg. Det blir en tung dag i morgen.
0
0
Ønsker alle som er innom meg en riktig fin uke videre! Tusen takk for alle de koselige hilsnene dere legger igjen her.
0
Ta vare på de du er glad i!
0
Varm klem fra Livy

8 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Så nydelig innlegg av deg! Og så sant som du sier, ta vare på de du er glad i! :-)
Viktig å nyte litt tid alene er det fordi, iallefall som jeg opplever på mange blogger om dagen en hektisk første uke der alt skal falle på plass!

Håper det går bra! :-)
Ha en flott kveld alene i stolen!
Klem

torleif ann karin sa...

Lun og deilig stemning i bildene dine. Vakkert. Neste uke blir bedre, da er litt av rutinene innkjørt.
Ønsker deg en fredfull og fin onsdagskveld.

Klem Ann<3

Jannicke sa...

..håper det går greit med dere i morgen.. Fryktelig trist når et ungt menneske dør så plutselig ;(.

Klem J.

silje-sin sa...

Så fine bilder! Blomster"pokalen" din var bare lekker:) Merker det blir mer hektisk når høsten kommer ja, og hverdagen er tilbake. Masse lykke til i begravelsen i morgen. Det var trist å lese. Klem fra silje.

Anonym sa...

Koselige bilder på en mørk onsdags kveld Livy.

Så fine bilder av en stolt skole jente du har.

Håper det går greit med dere imorgen.

Klem fra Line.

Hverdagen vår sa...

Ja, nå er det hverdag igjen,og da er det godt med alenetid, hørtes veldig godt ut med en latte:)
Så herlig bilde av to skjønne jenter i forrige innlegg, nydelig kjole 1 klasse jenten din hadde på seg.

Ta vare på hverdandre dere også!

Klem fra Eli

Anonym sa...

Hei,

Det er deilig med litt tid alene på kvelden ja. Lykke til i begravelsen, det er trist når sånt skjer. Skal tenke på deg. Ha en nydelig kveld videre.
KOS

Anka sa...

Det er godt å nyte de små tingene:) I dag har jeg hvert på sopptur og funnet en liten dose kantareller som jeg har forvellet og fryst. Ja, jeg liker høsten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...