onsdag 30. september 2009

Midt i uken...

o
Ja så begynner onsdagen også å helle mot kveld - nok en hektisk dag er over og vi har hatt hyggelig besøk av noen av søskenbarna mine nå i kveld. På bordet står rosene jeg fikk av min kjære - de er nesten like fine. Nå fortiden er jeg så glad i buketter som er på størrelsen med denne - synes de er kompakte og flotte.
o
Bildene fra spisestua tok jeg rett før de kom i ettermiddag. Deilig å faktisk få tatt noen bilder før det er helt mørkt ute - det er nok ikke mange ukene til før det er ganske mørkt når vi kommer hjem fra jobb.
o
Håper dere alle nyter høstdagene som vi har nå - her på øslandet er det iallefall herlige, klare dager - perfekt for de som har høstferie!
o

o
Tusen takk for alle de koselige hilsnene hos meg!
o
Ønsker DEG en fin uke videre!
o
Stor klem fra Livy

10 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydelig stemning og pyntet bord i stuen. Koselig å kunne dekke bord midt i uken også.

Det er kalde høstdager nå. Synes egentlig det er litt koselig, men mørket er her lenger på morgenen og kommer tidlig om kvelden nå. Da får vi tenne lys og finne varme kopper med te.

Ha en flott uke videre du også :) Veldig koselig at du følger oss videre på vår nye blogg!

Jeanette sa...

Hørtes ut som en koselig kveld! Rosene var utrolig flotte:-)

Ha en flott kveld videre:-)

Klem fra jeanette

Catrine sa...

Så koselig dekket bord og nydelige roser!
Tusen takk for de hyggelige kommentarene du legger igjen i bloggen min! :)
Ha en fortsatt fin uke! *klem*

Hverdagen vår sa...

Så herlig og fint dekket bord.

Usj, her kom høsten for fullt i dag, regner og er trist,men,men stearinlysene er tent og en får kose seg så godt en kan inne.

Ha en fortsatt fin dag og flott uke

Klem fra Eli

Therese sa...

Så fine bilder, og lyskronen din var SKIKKELIG lekker. Ordentlig høstmys jo :)

silje-sin sa...

Så fine blomster, og stemningsfulle bilder! Jeg er også veldig glad i lave buketter, lager nesten alltid det. Da står blomstene lenger også:) Ja, vi har et nydelig høstvær for tida. Men det er jammen kaldt. I dag blåser det skikkelig også. Best å holde seg inne:) Ha en fin torsdag, snart er det helg:) klem

Anne sa...

Så fint du har det hos deg! den spisestova var nydeleg:)
Flotte blomar du har fått av din snille mann:)
Ha ein herleg torsdag!

Anita sa...

Så koselig også så nydelig med den buketten. Veldig kos på kjøkkenet ditt også. KOs deg i høsten, nå skal jeg på seinvakt :p.

Hannesin sa...

Åh så koselig du hadde gjort det:)
Nå på høsten frister det nesten litt ekstra med litt kos, og ikke er det mye som skal til heller.

Selv skal jeg tenne litt lys på bordet, lage meg en kopp the og fortsette med siste Harry Hole. Barna er i seng og siste legokloss i kassa:)

God kveld !

☆Therese sa...

Så nydelig pyntet bord, og buketten er skjønn - liker dem også litt små og kompakte!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...