lørdag 10. oktober 2009

Middagsgjester

o


o
I kveld får vi middagsgjester, og jeg gleder meg masse! Jeg har kost meg med dekking av bord og vasking av hus i dag. Min kjære mann står for middagen og i dag serverer han en herlig høstmeny.
o
Hovedrett:
Elggryte(elgen er skutt av nabo'n) med selvplukket kantarell, ris og hjemmebakte rundtsykker
o
Dessert:
"Tilslørte svigermødre"* med hjemmelaget eplemost
o
o
Ønsker alle som er innom en riktig god helg!
o
Stor klem fra Livy
o
* tilslørte svigermødre er det samme som tilslørte bondepiker for den som måtte lure ;)

10 kommentarer:

Unknown sa...

Heisann.
Så koselig med gjester! Menyen høres nydelig ut:)

Ha en riktig så fin lørdagskveld:)
Klem Linda

Unknown sa...

PS
Glemte jo å nevne det nydelige bordet!! Vakkert:)

Hverdagen vår sa...

Så flott dekket bord, ga meg ideer til borddekning til helgen- håper dere hadde en fin kveld, noe dere helt sikkert hadde-
Deilig mat dere skal servere-
Ha en fortsatt flott helg! Klem fra Eli

Jannicke sa...

Menyen hørtes helt herlig ut!!
Spesielt desserten fikk tennene til å løpe i vann :o)

Så koselig og høstlig du har dekket!

Klem J.

Flittiglise Norway sa...

Kos dere. Menyen hørtes helt herlig ut:)) Ha en perfekt kveld

aase sa...

Herlig som alltid bordet du har pyntet. Kos dere masse!!

Så herlig huset deres var i høstmørket, litt skummelt nesten....

Jeg "kosær mæ" med ny lysekrone ikveld jeg...første kveld med lys i den!!!

Klem Aase

silje-sin sa...

Håper dere har en hyggelig kveld! menyen høres ihvertfall herlig ut! klem

Anonym sa...

Fristende meny og koselig bord! Lurte på de svigermødrene ja *ler*

Ha en fortsatt god helg :)

Bakketun sa...

Så fint dekket bordet var!

Vi har kjøpt en 1/2 elg for første gang i år så om du vil dele oppskriften på elg gryta så tar jeg gjerne i mot den ;)

Klem

Jeanette sa...

kos med gjester, og så flott bord du har dekket:-) Det er alltid like gøy!

ha en fin kveld videre:-)

klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...