fredag 25. desember 2009

1. juledag


o
Freden og roen har senket seg over Livyheimem, etter en livlig og utrolig koselig kveld i går! Barn og voksne koste seg masse sammen, og det ble sent før vi var i seng alle mann.
Tusen takk for alle flotte gaver til både små og store!
o
Mor har på morgenen kost seg med fyr i peisen, et interiørblad og min faste kopp med latte(når tiden strekker til, og det gjør den i dag!) Barna koser seg og leker med lekene de fikk i går!
o
Bildet under er av jentene i går kveld, rett før julenissen ringte på døren og satt igjen en stooor sekk med gaver på trappen. Så spente og fulle av forventninger - Herlig!
o
o
Ønsker alle som er innom en fortsatt God Jul!
o
Stor klem fra Livy

5 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Koselige bilder Livy. Her har ingen stått opp enda etter en skikkelig konkurranse om Ape buss som varte ut i de små timer. he he
Jeg koser meg med å planlegge morgendagens familiemiddag, da ribbe. Etterpå skal jeg legge meg litt igjen å lese i en av de nye bøkene jeg fikk til jul. Ha en nydelig 1 juledag. Klem fra Elin:)

☆Therese sa...

Et herlig bilde av jentene dine :)
Vi har hatt en avslappende dag vi også. Ungene har lekt med nye leker, vi har vært ute og prøvd skia (ungene har prøvd...). Bare avslapping og kos :)
Ha en fortsatt deilig jul Livy,
Godklem

Myhome sa...

Så skjønne jentene dine er!!! Nydelige og stemningsfulle bilder!!!
Ser ut som dere har hatt en herlig julaften og avslappende 1.juledag!
Ønsker deg og dine en fortsatt fin julehelg!
Klem Anita

Tonje sa...

Åhh, så nyyydelige bilder.
Elsker stuen din:o)))

Jentene dine er bare helvakre! Så koselig med like kjoler da:)

Ønsker deg en fortsatt god romjul!

Klem Tonje

Minmill sa...

Hei Livy, måtte jo innom til deg på gjenvisitt. Takk for koselig kommentar hos meg i dag. Jeg synes fremdeles jeg var heldig med de glassene. Sånne funn kan jeg leve lenge på.

Så koselig du har gjort det hos dere til jul. Skikkelig nydelig. Julen er en av de flotteste høytidene synes jeg for da kan jeg ha mulighet til å overdrive pyntingen en del.

Kos dere videre i høytiden i Livy huset. Klem fra Minmill

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...