onsdag 13. januar 2010

Midt i uken...

... og jeg er egentlig litt lat i kveld kjenner jeg. Hadde egentlig store planer om litt husarbeid nå etter at barna er i seng, men så mye mere enn en klesvask eller to blir det ikke noe av i kveld kjenner jeg.

Jeg har kjøpt det nye Magasinet fra Jeanne d' Arc Living i dag og gleder meg til å lese det i sofakroken nå. Med fyr i peisen og stearinlysene tent, ligger det ann til en koselig og lat aften på meg i kveld!

Jeg vil også få takke alle som har lagt igjen så utrolig koselige ord i det forrige innlegget mitt- dere er bare helt skjønne!

Må også få takke Elisabeth så utrolig mye for awarden - tusen, tusen takk for den, og for vakre ord om meg i din blog!

Ønsker dere alle en Riktig God "midt i uka" fra meg!

Foto: Jeanne d'arc living på nett

1 kommentar:

liven sa...

Fint å kose seg en kveld midt i uken...det er hverdagsgleder :o)
På fredag skal jeg et sted de selger dette bladet...gleder meg til å kikke i det!!

Ha en fin kveld Livy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...