lørdag 27. mars 2010

Lengter til sommeren!

o
Som oversskriften viser i dag lengter jeg etter sommeren! Gleder meg til vi kan gå barbeint i gresset, nyte solen og grille deilig mat på verandaen. Båttur på sjøen og ferien i vente - åååå som jeg gleder meg!
o
Mens jeg venter får jeg nøye meg med å titte på bilder fra i fjord, og drømme med bort.
Viser noen bilder av huset vårt i sommersol tatt i juli i fjord.
o

o
I dag er det grått og trist vær ute, men Livyfamilien har ikke ligget på latsiden for det :) Hele familien har vært på Spenst i dag, mor på aerobic, far har trent vekter og barna på "barn i sal" - alle samme har kost seg, og slitt litt for å prøve å nå sommerformen ;)
o
o
Nå har barna badet, og lillesøster sover en dupp. Etterpå skal vi en tur på Plantasjen for å handle litt blomster til heimen. Skal også kjøpe påskeliljer til graven til min far, endelig har snøen forsvunnet og det skal bli fint å ta bort kransen og sette på noen friske blomster.
o

o
Ønsker alle som er innom en fortreffelig helg!
o
Klem fra Livy
Alle foto: Livy

3 kommentarer:

liven sa...

Huset ditt er så fint Livy!!
Gleder meg til sommeren jeg også....og har i dag vært ute her og ryddet litt i bedene!!
Snart er det bikinitid så det gjelder om å finne formen!!
I går var forresten en her i huset på konsert med Kurt.....og gjesteopptreder var Elin Gaustad! Det var en fantastisk konsert......og jeg var for sen til å få billett.
Ønsker deg fine vårlige påskedager :o)

Fru Rosas Hjem sa...

Du har så fint hus! Sånn sval gang kunne jeg også ha tenkt meg:))


Ønsker deg og dine en God påske:))

Hilsen

AnnElin/ fra Fru Rosas Hjem

ELIN sa...

Kjempefint hus dere har! Og så flinke dere har vært på Spenst i dag. Lengter etter sommer og sol jeg også. Det har vært en lang med flott vinter. Ønsker deg en riktig god påske! Klemmer fra Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...