mandag 19. april 2010

Malesprøyte fra Bosch

Heisann!

I dag skinner solen fra skyfri himmel igjen, og "malelysten" kommer snikende! Min mann og jeg har vært så heldig at vi har fått en malesprøyte i gave av min mor. Lik den som er på bildet over, en Bosch PFS 65.

Etter å ha lest anbefalingen av den i siste Bolig pluss er jeg overbevist om at maling av spisestuebord, hagemøbler, skap og alt det andre jeg burde malt forrige sommer kommer til å gå lekende lett!

Ønsker deg en strålene uke fortsatt!

Stor klem fra Livy

Bildet er lånt fra nettet

7 kommentarer:

Beatemor sa...

Kjenner jeg ble litt misunnelig her altså. Kan man bruke vanlig maling til slike sprøyter, eller må man ha spesiallakk?

Bakketun sa...

Hmm det hørtes kjekt ut. Du får komme med en rapport når du har prøvd den ;)

Monica sa...

Denne var det eneste jeg ønsket meg til bursdagen min, men jeg fikk den ikke...:(
Så da må man vel ut å kjøpe sjøl da, for denne MÅ jeg bare ha! Heldige du!

... 4 på toppen sa...

Oi, det hørtes fint ut. Og enkelt. Og raskt. Håper du viser resultatet etterhvert?

Klem ♥

Line fra huset på landet sa...

Oj. så lurt! Hmm..kanskje jeg bør sette opp en slik en på ønskelista mi :))
Klem,Line

Elizabet Stilig hjem sa...

sÅ kjekt med en slik en! Du får vise oss resultatet etter at du har brukt den. God helg!

Veronika sa...

Akkurat slik jeg satt og fortalte gubben at jeg virkelig behøver:) Ser det er en stund siden du blogget dette, så nå er jeg spent på om du har fått prøvd den;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...