lørdag 7. august 2010

Ferdigmalt hus!


o
I mellom regnbygene i juli har vi malt det som gjensto av huset. Nå er rekkverket ned til kjellernedgangen ferdig og rekkverket på veranda og på balkongen er klart - kjempedeilig å få gjort.
o
o
Da vi må grave opp rundt huset pga fukt i kjelleren har vi heller ikke i år fått anlagt hage. For øyeblikket har vi bare en grønn plen. Jeg gleder meg til vi kan begynne med resten! Enn så lenge får jeg kose meg med blomster i krukker og kar.
o
o
På fremsiden av huset har vi en lang svalgang - jeg er kjempe glad for den løsningen, synes det er et koselig inngangsparti.
o
o
Ønsker deg en fin lørdag!
o
o
Klem fra Livy

3 kommentarer:

helen og gutta sa...

så heldig dere er som er ferdig med å male huset, vi er noen timer unna enda men vi nærmer oss. kjempeflott hus dere har, og svalgangen ser kjempekoselig ut

Christina sa...

Du har et nydelig hus, Livy!! :)

Stor klem

aase sa...

Knallfint med svalgangen, gjør huset spesiellt!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...