lørdag 12. februar 2011

♥ Lørdag ♥



Da vi sto opp i dag tidlig var det 20 kalde ute, og plutselig kom Kong Vinter skikkelig tilbake. Det er betydelig mildere nå og solen skinner så vakkert på all snøen som har kommet! Desverre er ikke barna helt i form så de må holde seg inne i dag, men vi får kose oss så godt vi kan innendørs.

Livymannen er på guttetur til Vikersundbakken i dag for å se prøve VM, og det er jo perfekt vær for det i dag! Kanskje får de oppleve en ny verdensrekkord også?


På rommet til storesøster holder tapetsereren på å sette opp tapeten - det blir så fint! Storesøster er oppe med jevne mellomrom og sjekker, og hun er veldig fornøyd ♥ Gleder meg til å se det ferdige resultatet!


På bordene hos meg går det i lyse pastellfarger i blomstene omdagen - jeg lengter etter vår ♥ Tulipanene har stått en hel uke(potetmel i vannet gjør susen!).  Lysestakene på bildet er fra Nille.

Tusen takk for koselige hilsner i det forrige innlegget mitt ♥

Ønsker deg en fin helg videre!

♥♥♥

6 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

tralla-la, de lysestakene var LEKRE!! må se om jeg finner slike her i byn...
ha ei fin fin helg du og dine

Annfrid sa...

Det tulipan trikset må jeg prøve.
Hvor mye bruker du?

God helg

Hilsen Annfrid

Gry sa...

Oj, det var kaldt!!! Her er det fem plussgrader og vindstille. Har litt vårfølelse nå:) Men det er meldt kaldt og ruskete til uka... Så spennende med storesøsters rom, gleder meg til å se bilder!

Har dere ting på plass til babyen?? Det begynner å komme seg her, men merker at det har vært mye annet også på tapetet;)

Klem

... 4 på toppen sa...

God lørdag i kulda. Her var det minus 17 i dag tidlig. Miniputten har likevel vært ute en snartur, han elsker å være ute.

Lenge siden jeg har vært her på besøk nå. Gratulerer med det spennende som skal skje:-) Tiden går så fort og jeg har hatt litt blogg sperre de siste månedene.

Klem

... sa...

Nyyydelig farge på tulipanene <3 Enig med deg ang våren :) Gleder meg utrolig masse.. 20 kalde er for kaldt for meg rett og slett :)

Håper jentene blir i form fort :) Går det bra med magen din? Herlig å ha en liten krabat inni der vil jeg tro, men enda mer herlig når den kommer <3 Nyt den siste tiden så godt du kan :)

Håper dere får en fiiin helg med morsdags feiring :)

Stor klem <3

Mitt lille hjem sa...

Så deilig med ferske blomster!
God helg til deg!

Klem
Christine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...