torsdag 23. juni 2011

Ny lampe og liftgardiner på storesøsters rom


Rommet til storesøster er nå nummeret inntil ferdig; kun to hyller mangler(de er kjøpt og venter på å bli skrudd opp).

I løpet av det siste har lampe og liftgardiner kommet opp.


 

 Lampen er kjøpt på Skeidar og heter Felicia plafon - Storesøster har valgt den selv, og jeg må si jeg er fornøyd med valget. Hun er nok en smule miljøskadet, for hun var opptatt av å ha ""prismelampe" sånn som mamma har i stua"


 Gardinene er bestilt og sydd hos Finnestads verden, og vi er kjempefornøyd! Liftene er foret med lystett stoff og stenger morgensolen ute når man ønsker det.

Hun har lifter i de to smale vinduene, i verandadøren har hun en hvit lystett rullgardin fra Jysk.


Rommet har blitt koselig, og storesøster trekker seg mer enn gjerne tilbake hit for å kose seg med musikk, dsi eller en god bok.

Når hun skal leke(noe hun også gjør relativt mye), finner vi henne gjerne på "midt i mellomsøsters" rom - de elsker å leke sammen!




I kveld er det St.Hansaften, vi har ikke så mange planer for kvelden annet enn å kose oss sammen her hjemme ♥ Skal du feire i kveld?

♥ Ønsker deg en fin midtsommeraften ♥

Klem fra Livy

7 kommentarer:

Bakketun sa...

Nydelig rom storesøster har fått. Skjønner godt at hun gjerne bruker litt tid der.

Ha en strålende sommer!

Klem, Christel

Catrine sa...

For et nydelig rom til storesøster! Skjønner godt hun trives der!

Her har vi ingen store planer for kvelden. En av jentene mine skal i bursdag, og så regner jeg med de største har planer selv... Jeg er vokst opp med St.Hans bål og arrangement, men tror ikke det er noe sånt her vi bor nå dessverre.

Ha en flott torsdag!
Klem

Unni sa...

Nydelig rom hun har fått:)

Godslageret brukthandel sa...

Herlig rom storesøster har fått, nydelig gardiner og lampe!! Jeg har tenkt sånne lamper i gangen når den er blitt hvit!! Engang...da...

Vi feirer med å jobbe ikveld vi.....

helen og gutta sa...

kjempeflott rom. Jeg har også kjøpt meg den lampen hun har på rommet, synes den er så fin. stilig liftgardin når du får ditt eget preg på den. er det dyrt å få det spesialsydd slik du har gjort.

Anita sa...

For eit nydeleg rom. Godt å ha sin eigene plass.

Siden mannen har vore på jobb har eg og jentene hatt ei roleg feiring heime med litt ekstra.

Riktig god helg.

Franske drømmer sa...

Så nydelig det har blitt! Skjønner godt storesøster er fornøyd ;-) lekkert! Klemmer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...