lørdag 17. september 2011

27 grader og strålende sol!


Her er min utsikt omdagen jenter - vel, ikke hele tiden... noen ganger er det en vakker sandstrand og andre ganger en deilig resturant med god mat!

Det skal også sies at det er endel klissete hender av solkrem(jeg haaaater det!), is og myyyyyye sand. Solbrente skulder og dårlig matlyst, men for det meste KOSER vi oss glugg her på skjønne Amadores - Grand Canaria.


 
Vi har vært her nede en uke nå, og siden været hjemme ikke har vært så mye å skryte av i sommer er det deilig med mange solfylte dager etterhverandre her nede.

Flyturen med tre barn gikk over all forventning; Jeg var veldig spent på akkurat dette, men med god tid på Gardermoen, flinke barn og godt planlagt reise gikk det strålende!

Barna koser seg max og de tåler varmen godt, de to største barna bor i vannet. Det er så herlig å se hvordan de koser seg og leker sammen!

 

Bildene i dagens innlegg har jeg tatt med Iphonen min nå i formiddag, de er av leilighetskomplekset vi bor i. Et nydelig sted med 15 lekre leiligheter(du kan blandt annet leie noen av dem her).

Denne uken er det kun vi som har vært her(foruten vaktmesteren) og det betyr mye boltreplass og lek i bassengene for våre håpefulle - det er HERLIG!

 


Til sist må jeg legge med et bilde av lillemor!

Hun elsker å være her; deilig å slippe å ha på så mye klær, mye kos og moro med søstrene sine - ja livet er herlig!


Takk for at du stikker innom!

Ønsker DEG en fin dag!

Klem fra Livy

7 kommentarer:

Junk De Lux sa...

For en herlig stemningsrapport!...og lilletulla er bare VAKKER!

Kos deg videre,

Stoooor klem!

Romantiske Stinemor sa...

Så nydelig ut! Kos deg videre!
klem Stinemor...

Alette sa...

Åhh, ser nydelig ut! Kos dere videre:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Neida, nesten ikke misunnelig.... ;P

Kos dere masse!!

MindeCaroline sa...

Veldig missunelig!
Ser herlig ut.
Enjoy!

mammaKine sa...

Ååå, det så veldig veldig fristende ut! Håper dere koser dere og nyter varmen :-) Klem fra meg.

EKTE INTERIØR sa...

Misunnelig ja! Det er jeg! Såå herlig det ser ut. Pent også. Kos dere! :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...