mandag 10. oktober 2011

Mandag

 


Ja, så ligger en ny uke forann oss!

Høstferien er over for denne gang og de to største barna er på skolen og i barnehagen i dag, det betyr at lillemor og jeg skal kose oss her hjemme i formiddag.


I peisen er det full fyr og på bordet står mine nye lysestaker kjøpt på Home&Cottage(de rosa er fra Tine K home). Etter å ha kjørt "midt i mellom søster" i barnehagen stakk jeg innom Rema 1000 for å handle litt lunsj, og vips der var blomstermannen med nye friske roser - ja, da ble det en bundt med hjem til meg ♥


Som det pleier å være er barna småsnufsete etter at kulden altfor brått har kommet snikende på oss - som julekvelden på kjærringa i år igjen! Jeg får pusle litt ekstra om dem når de kommer hjem i dag - på middagsmenyen står hjemmelaget lasagne, og det er noe av det beste de vet!


   

   


Jeg har den siste tiden hatt trøbbel med å legge igjen hilsner hos mange av dere; jeg skriver inn hilsnen i kommentarfeltet og når jeg poster den forsvinner den bare, uten å bli sendt... Er det flere av dere som har problemer med dette? Og evnt noe som har noen forslag til hvordan dette kan løses?


Ønsker DEG en fin mandag!


Stor klem fra Livy




7 kommentarer:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Ønsker deg også en veldig fin mandag. Nyt dagen!
klem

Alette sa...

Å, hjemmelaget lasagne er supergodt!:) Koselige bilder.

Nyt resten av mandagen:)

n i n a s hjem sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg :)
Du er hjertelig velkommen tilbake!

klem Nina

Annika sa...

Kosleg måndag der ja!

Las at Fru Fjeldhammer (http://frufjeldhammerskaos.blogspot.com/)også hadde problem med å kommentere. Veit dessverre ikkje noko løysing.

God måndag frå Møre :)

Heidi sa...

Det kan hende du har problemer med kommenteringen fordi(hvis) du bruker Explorer? Vet det er mange som har problemer med kombinasjonen IE og blogger for tiden. Prøv evt. å bytte nettleser, så kanskje problemet løser seg. :o)

♥ Netta ♥ sa...

Så koselig det var hos dere en hustrig høstkveld. De lysglassese fra Tine K er så lekre. Har vært på nippet til å kjøpe disse flere ganger, men jeg har stått imot enn så lenge. Nyyyydelige roser også :-) Lenge siden jeg har lagt igjen spor inne hos deg, men jeg har besøkt deg. Nydelig tapet på lillesøsters rom.

Havrekjeksen har virkelig slått an her i huset og nå er snart første porsjon borte. Utrolig enkle å lage var de også.

Ha en fin uke!

Klem
Netta

Karna sa...

Så utrolig koselig ut...fyrte i peisen for første gang i år på søndag...nå er det igang igjen...men koselig da...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...