lørdag 21. april 2012

Ingatorp spisebord? Ja Takk!



Fiiiine Ingatorp fra Ikea, bildet er lånt fra Ikeas hjemmeside

Ikea har denne våren kommet med et nytt spisebord i sitt sortement. Bordet heter Ingatorp, og er superfint synes jeg. Det er plass til 4-6 personer uten ileggsplaten, og med platen som oppbevares praktisk under bordplaten er det plass til 2 personer til. Dette bordet er akkurat det jeg har lett etter til kjøkkenet vårt.


Det står langt opp på ønskeligsten, kanskje blir det med hjem fra Ikea på mandag?

Har du noen favoritter fra Ikea som jeg bør se litt ekstra på på mandag?


Ønsker deg en fin lørdag!

Klem fra Livy

5 kommentarer:

Størstepia sa...

Så fint det var! Skjønner godt at det står høyt opp på ønskelisten!:-)
IKEAfavoritter har jeg alltid, og neste gang jeg skal inn, så er det innreding av lekestue som står i fokus:-)

Riktig god helg og kjempegod tur til IKEA på mandag. Gleder meg til å se hva du har kjøpt!

Klem fra størstepia

TonstadTunet sa...

Det bordet var fint ja! har et ønske om ny seng fra Ikea når vi flytter inn i nyhuset, den heter Birkeland.
Fortsatt god helg! :)

Anns draum sa...

Ikea har igrunn veldig masse fint!! Dette var eit veldig fint bord:) Eg synest Ikea er så gode på praktiske løsningar:)

Ha ei fin helg!

Klem frå Ann

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Det var et kjempe fint bord
Ha en fin kveld
klem

starsathome sa...

Peoner er så vakre!
deilig å pynte opp litt en hverdags ettermiddag!
Klem karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...