torsdag 2. august 2012

Kaffekos♥



Jeg trenger ikke gå på kafe for å kose meg med deilig kaffe. 

Å kjenne lukten av kaffe fra kaffemaskinen fyller huset - det er hverdagsluksus for meg♥

Vi har Nespressos maskin Lattissima, og er veldig fornøyd!




Jeg merker godt at jeg har ferie for nå har jeg muligheten til å ta med koppen med deilig latte ut i dekkstolen på veranda'n på formiddagen, eller å krype godt opp i sofakroken med koppen og riktig nyte oftere enn jeg får tid til i hverdagen♥

Det er godt med ferie♥




Det er ingen hemmelighet at jeg er glad i Greengate, og ved siden av kaffemaskinen har vi et vitrineskap i kjøkkeninnredningen som er fyllt med blomstrete og prikkete godsaker.





Vi skal en uke til Danmark på ferie senere i sommer, og jeg har allerede lagt inn et par "Greengate-vennlige" butikker i reiseruten☺

Har du noen favorittbutikker(som ikke nødvendigvis må selge Greengate produkter) på Jylland som jeg bør besøke?

Ønsker deg en fin dag!

Klem fra Livy

11 kommentarer:

A-H sa...

Ja ferielivet er herlig, og kaffe i ro og fred på morgenen er ikke oppskrytt, rett og slett lykke!!

Så deilig med danmark-ferie, håpet på å få det til denne sommeren jeg også, kanskje neste år...
Vi har en uke med hytteferie igjen da, deilig å se frem til noe mot slutten av ferien også ;)

Nå er kaffen min klar..mmm

Klem

Tonje Merethe sa...

Herlig med ferie og litt ekstra avslappningskos. Her har meg og mini spilt kort i flere timer, og det er så kos.
Jeg liker dessverre ikke kaffe, men skulle ønske jeg gjorde innimellom. Det lukter så utrolig godt av nytraktet kaffe og spesielt nyåpnet pose.

Nydelige green gate. Vi var i Danmark nå, men lite kjent. Fant noen antikkbutikker på vei til Skagen da, og noen herlige butikker i Skagen sentrum.

Ha en flott dag!

Hjem & Glede sa...

Å,nam,nam!
For en lekker "kafe" hjemme!
Alle de skattene i skapet da...
nydelig!

Ha en skjønn torsdag!

Klem fra Camilla.

Lynetmor sa...

Å, så mye fin greengate du har :-) Jeg har litt, men ikke så mye. Ha en fin dag og kaffe pauser :-)

Marits Hverdagsgleder sa...

Deilig med ferie, selv om været ikke er topp. Jeg er ikke glad i kaffe fra kaffemaskin... ga akkurat bort maskinen min til svigersønnen.... Traktekaffe er det jeg foretrekker... MEN - LOVE GREENGATE :)
god helg! ps. har en give away om du vil delta.

Linn Hege sa...

Jeg fant fram til denne butikken, mye fint (måtte bruke gps for å finne riktig hus, da det var i kjelleren på privathuset hennes, men det er så og sio i Års sentrum).

Kri-stense
Gammelskolevej 14B
9600 Års

liven sa...

Ønsker meg veldig en slik kaffemaskin!!
Mye fint har du i greengate...håper du får gode tips om butikker.
Selv pleier jeg å gå innom Plint i københavn :)

Kristin. Hjem og hobby sa...

Så utrolig mye nydelig du har fra greengate, de har virkelig masse fint. Ønsker meg veldig noe derifra jeg også:-) Ha en fin kveld. Hilsen Kristin

Anita sa...

Skulle ønske at eg drakk kaffe, men det gjer eg ikkje. Litt flaut å alltid måtte sei nei til ein kopp.

Høres deilig ut med ei veke i Danmark, eg håper vi får det til neste år. Her er ferien inne i dei siste dagane, og dei må nytast.

God ferie og god tur.

Unknown sa...

Herlig med ferie:) Min er snart slutt,fr denne gang:) Kommer på kaffe jeg hehe.. ser jo herlig ut! Elsker Greengate... Har ikke så mye som deg ennå da;)) Klem lille meg

Signe sa...

Åh så mye lekker Greengate du har samlet opp! Og den kaffemaskinen har vi også, den er helt super :)

Klem,
Signe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...