fredag 30. november 2012

Vitrineskap

 
Fredag igjen, og en ny uke nærmer seg slutten!
Det er hektiske dager for store og små, sikkert slik det er for de fleste med små barn på denne tiden av året! Jeg har noen fridager forann meg, og jeg håper at jeg får gjort unna endel av det som står på "to-do-lista" i dagene som kommer.
 
 
Jeg har fri i dag, og innimellom lek og moro med lillesøster har jeg fått krysset av et punkt på lista; nemlig å vaske vitrineskapene på kjøkkenet. Det er helt utrolig hvor støvete det som står inni skapene blir på et år!

 
 
Jeg elsker oppkjøringen til jul, og i morgen er det 1. desember - Julemåneden♥
 
Barnas kalendere er ferdig pakket, og jammen er mor selv heldig i år også! Jeg har to skjønne venninner som har laget hver sin pakkekalender til meg♥blir nok ekstra stas å stå opp fremover.


 
 
Nå venter en aldri så liten bytur, før middagen skal nytes hos svigermor & svigerfar i ettermiddag
Vi gleder oss!
 
Ønsker deg en fin fredag!
 
Klem fra Livy
 

5 kommentarer:

mette sa...

Så hyggelig du har det på kjøkkenet!Ha en fin helg!

Hjem & Glede sa...

Å du har så vakkert kjøkken!
Og så flink du har vært å vaske skapene...kremt...det skulle jeg og gjort...

Vi har fått snø i dag...jeey snakk om stemning her!
God advents helg.

Fryd og klem
Camilla.

Camillas Lantliv sa...

Deilig å ha tatt vitrinevasken:).
Du har det så fint der på kjøkkenet. Gleder meg til å se mer jul hos deg.

Stor klem!

ingridsboble sa...

For et nydelig skap du har! Og følelsen av å ha fått vasket noe en ikke vasker så ofte er jammen god :)
Ha en flott kveld og helg videre!
Ingrid

EKTE INTERIØR sa...

Du har et nydelig kjøkken Livy! Og så lekker med den røde amaryllisen og duken, *elsker*. :)) Kos deg i førjulstiden! Jeg må nok også ta i et tak her i dag men det er jo litt kos også. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...