søndag 23. desember 2012

Kvelden før kvelden

 
 
Så er kvelden før kvelden her, en magisk kveld for både store og små!
 
De små la seg med sommerfugler i magen i spenning for hva morgendagen vil bringe, og vi voksne er glade for at alt som har med mat, gaver og hus og hjem er i orden.
 
Nå kan vi bare nyte!
 

 
 
Oppkjøringen ble dog ikke helt som forventet da 3 av 5 har hatt omgangssyke. De to eldste jentene har klart seg(enn så lenge - krysser alt jeg har for at det går bra!) mens resten har hatt litt av en runde, men nå er heldigvis formen stigende.
 
Etter planen skulle jeg vært på midnattsgudstjeneste i kveld men den må jeg stå over, litt trist i grunnen da det er med på å ringe inn julen for meg.
 

 
 
Nå skal jeg nyte kvelden i sofakroken!
 
♥Ønsker deg en fin lille julaftens kveld♥
 
Klem fra Livy
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...