fredag 15. februar 2013

Lillesøsters rom♥



V E L K O M M E N 
til lillesøsters rom


Fredagen er her igjen - den beste dagen i uka synes jeg☺

Jeg har ryddet på minstemors rom i dag, og siden jeg har fått en forespørsel fra en av mine Instagram venner om å vise lillemors rom kommer det et innlegg med bilder derfra i dag☺


Kaninlampen er en favoritt på barnerommet

Franciskas vakre verden har en konkurranse gående på bloggen sin omdagen, hun skal lage en ny inspirerende bok og leter etter fine bilder fra ulike rom i huset. 

Dette er mitt bidrag til Sanselig roms jenterom♥

Har du et inspirerende rom? Meld deg på via bloggen hennes her!




Rommet er lillesøsters krypinn og ligger i husets 2. etasje. Rommet er på 9 kvadratmeter så plassen er ikke så stor, men med praktiske oppbevaringsløsninger har hun plass til masse leker uten at det virker rotete.

  Taket er malt hvitt og tre av veggene i rommet har en dus rosa farge. Den siste veggen er tapetsert med en fin tapet fra PiP Studio♥

Lillemor trives godt her!


I benken er det masse oppbevaring under lokket.

Ønsker deg en fin fredagskveld og en god helg!

Stor klem fra Livy


6 kommentarer:

Unknown sa...

SÅ koselig ;-))) Elsker den tapeten!!
Goooood helg ;-)
Klemklem

Anonym sa...

Helt nydelig! Skjønner godt hun trives der. Tusen takk for titten:-)
Klem mo9c

Drømmevillaen.no sa...

Utrolig fint rom!! Du er så flink til å innrede! Og de kaninene er bare helt herlige :) Jeg har lagt deg til i bloggrollen min, hadde vært kjempe koselig om du vil legge til meg også :)

Mange klemmer fra Nina
drømmevillaen.no

Vivian sa...

Hei. For et nydelig rom - og den herlige tapeten da!!
Fin blogg du har:)
Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg:)

Fortsatt god helg!
Klem Vivian

liven sa...

Et nydelig jenterom! Takk for inspirasjonen :)
Koselige saker og en vakker tapet.
Ha en fin søndag Livy

Susanne sa...

Vakkert rom og inspirerende blogg:-) legger meg til som følger for her kommer jeg igjen. Klemmer susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...