søndag 1. desember 2013

1. søndag i advent



Kalenderen skriver 1. desember, og det er 1. søndag i advent - julemåneden er her - I love it!




Her i huset har mye av de siste dagene(eller ukene, er kanskje mer riktig å si) blitt brukt til å forberede årets julemesse på Frelsesarmeen her vi bor. I går gikk den av stabelen, og det ble en flott messe med mange folk og godt salg til inntekt for en god sak!

Nå venter litt juleforberedelser her hjemme, og jeg har tatt meg ferie fra jobb til uken for husvask og litt pynting. Jeg begynner litt smått, før det blir skikkelig jul den siste juleuken. Kanskje jeg til og med får bakt litt julekaker før uken er omme! Gleder meg!




 Årets adventsstake er fra Greengate og passer godt inn på kjøkkenet her hos oss hvor rødt, hvitt og grønt er favoritter! Inspirasjonen fikk jeg da vinterkatalogen fra Greengate ble utgitt og jeg ble hodestups forelsket i bildet med lys og mose i små lattekopper :-) 

Det måtte bli slik hos oss i år!




Nå er snart kvelden kommet, og hele familien har tv-date til Jul i svingen.

Ønsker deg en fin kveld!

Klem fra Livy

6 kommentarer:

ingridsboble sa...

Så koselig med lys i koppene :)
Her har røde gardiner kommet opp, og stjerner og lys lager fin stemning nå som det er mørkt.
Nyt kvelden!
Klem fra Ingrid

-monakristin sa...

de koppene er nydelige og passet veldig godt til en adventsstake! kos deg i friuken med julesysler :)

-monakristin

Hjem & Glede sa...

Helt bedårende skjønne bilder Livy!!!
Å så skjønt hos deg!

Vi og ELSKER jul i svingen!!!!
Ha en flott ny uke snart:)))

God klem
Camilla .

Drømmevillaen.no sa...

Kjempe fin adventsstake :) Skjønner godt at du ble forelsket i den!

Håper dere har en fin førjulstid :)

Stor klem fra Nina
drømmevillaen.no

Home Shabby Chyc sa...

Te felicito por tu Blog,es muy bonito!Un saludo.Mónica(http://decoshabbychic.blogspot.
com.es/)

Carolina Mia sa...

Beautiful !!! Vera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...