lørdag 9. februar 2008

.::En deilig lørdag::.

For en herlig dag det har vært! I dag reiste vi hele familien til Strømstad for å titte litt i butikker, og spise deilig pizza på "Buktens pizzeria". Og jeg har virkelig funnet noen BRA interiør butikker!*Me like* Jeg har tidligere snakket om at jeg holder på å innrede loftstuen, og i dag har jeg fått kjøpt meg to fine puter fra Grand design - http://www.svptextil.se/ (Legger ut bilder i morgen). Er bare så fornøyd! Ble veldig inspirert av bloggen til Tiril - interiørgleder ( http://interiorgleder.blogspot.com/ ) og da hun ikke visste om noen forhandlere av Grand i Østfold, ble jeg veldig glad da jeg fant "Hörnan" i Strømstad:-) Grand ligner mye på Lexington i stil, men det er myyye gunstigere priser på Grand produktene. Neste på ønskelisten er et teppe i blått med hvite stjerner og fire puter til (i blått, hvitt og rødt):-) Videre har Grand kommet med en junior kolleksjon også, og gjett om dette frister til rommet til Signe. Rosa puter med hvite stjerner*love*

Ellers fant jeg en liten "kaffe og The shop" som også solgte endel stæsj - herfra kom to krukker fra Ib Laursen med meg hjem - også en søt sten, samt hjemmelaget godis til far fra mor *love*
Kommer med noen bilder senere - Ønsker alle en riktig fin lørdagskveld!

2 kommentarer:

Monica sa...

Høres ut som en veldig koselig lørdag. Gleder meg til å se bilder av shoppingen din :)

aase sa...

Deilig med kosedag sammen med mann og barn!! DET er sjelden her!!!Som regel mor og barn, pappa på jobb!!

Gleder meg til å se bilder av det du har shoppet!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...