fredag 8. februar 2008

.::Fredag::.

Ja så var det fredag og helg igjen! Uken har vært slitsom nå som jeg har vært syk, og jeg er fortsatt ikke bra. Håper snart dette gir seg. Signe og jeg har kost oss her hjemme i dag, og vi har stort sett bare vært i loftstua. Den ble så koselig når vi fikk bordet og stolen. Vi har hørt på klassisk musikk(hun elsker det:-)), sunget og lekt - er så artig nå når hun gir respons, og en ser at hun koser seg masse! Victoria er med bestemor til byen, og de skulle på kafe og greier, så jeg regner med at hun har det supert. I kveld er det pizza som står på menyen og det er Vic og pappa'n som står for den - gleder meg masse! Det siste halve året har de laget mat til barne tv, også har vi dekket på i stuen og det er en såååå koselig tradisjon blitt! Vic velger menyen, og en soleklar favoritt er hjemmelaget pizza:-)

Har tatt bilde av den superfine glassklokken jeg har kjøpt - synes den ble søt med litt råååsa i ;-)


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...