onsdag 29. oktober 2008

Ramme fra Riviera Maison

På radioen snakker de om alle Østlendingene som ikke klarer å ferdes på snøføre, men her har den første snøen ikke meldt sin annkomst enda heldigvis. Den første snøen kommer stort sett alltid som julekvelden på kjerringa, men i år har vi heldigvis fått lagt om dekkene i tide!

l
Min aldeles nydelige mor har vært på en liten ferie til Sandnes, og da hun kom hjem var det rene julekvelden her i huset. Hun hadde handlet masse nydelige klær til barna og Livy med mann fikk denne nydelige rammen fra Riviera Maison! Rammen er kjøpt i butikken til damen med denne flotte bloggen! Gleder meg til å fylle den med bilder av Lille S
l
k
I formiddag har jeg vært på trening, en time med stram opp, er god og støl nå og værre blir det nok utover kvelden ;-) Etter at Signe har spist litt nå, skal vi en tur til byen på kafe. Kanskje blir det en tur innom denne butikken også.
k
Ellers tenkte jeg å vise noen bilder av sjenken i stua vår i dag, inspirert av Linda som har denne flotte bloggen. Nå kan du se på detaljene vet du vennen ;-)
k
Sjenken/kommoden er fra Naomi inport, og de har bare fantastisk mye flott!
k
* Slitte detaljer *
k


Tusen takk for alle de koselige hilsnene på forrige innlegg! Snuppa er jo så vakker her hun "løper" avgårde!

Ønsker alle en kjempefin dag videre med eller uten snø!

Klem fra Livy

10 kommentarer:

tinemor sa...

Så snill mamma!
Alltid koselig med gaver.
Rammen er nydelig!!
Men det er også kommoden deres.
Lekkert!!
Ha en flott onsdag.
Klem

Torilpia sa...

Kjempefin sjenk/kommode .. likte den veeldig godt .. :o)

Så en lignende ramme i Trondheim da jeg var der forrige gang .. stod med den i hånda og telte på knappene .. klarte å løsrive meg fra den .. men angrer litt nå ja :o)

Snille snille mammaen din :o)

Klem fra meg!!

♥LiNda♥ sa...

Heeej:)
kommoden din er super fin,
men det var ikke den jeg så på!
Nå lurer jeg jo bare enda mer på hvor jeg har sett den.. hihi!
SÅÅ utrolig fin ramme R har kjøpt<3
ho er såå nydelig, heldige deg som har en mamma som ho!!
Vi har å forresten bytta dekk,
eller ikke vi, men R.. hihi :)
Gleder oss til i morra :D
Klem:D

Monica sa...

Den rammen var lekker! Så snill mamma du har :)
Og kommoden er bare rålekker!
Kos deg uten snø, vi fikk litt vel mye i dag, jeg deler gjerne ;)
Klem

Gamlå sa...

Nydelig skjenk du har, og et flott bilde som du har fått av din snille mor!!

Ønsker deg en fin kveld
hilsen Gamlå

liven sa...

Så kjekt å få en slik fin presang da!!
RM har jo bare så mye fint!!

Så skjønne bilder av jenten din:o)
Blir travle dager nå da:o)

Ha en fin kveld:o)

Christinas låvebutikk sa...

Nydelig ramme!
Takk for kos kommentar!
Ha en fin uke videre!

Tiril sa...

Koselig ramme Livy, koselig at din mor var hos meg og kjøpte den, synd jeg ikke fikk hilse på henne, kansje en annen gang!
Vakker kommoden din, ramma passet jo supert på den.
Ha en fin dag.
Klem fra Tiril.

Hjerterom sa...

For en kjempefin ramme du har fått av mamman din:)Passet godt på den nydelige kommoden din..
God helg
Siw

Mrs Small Town sa...

Hej Livy!

Jag vill börja med att säga att du har TVÅ utmärkelser att hämta hos mig! Väl bekomme :-)

Sedan vill jag bara säga grattis till er lilla söta tjej som börjat gå! Så otroligt gulliga kort...

KRAM
/Sara Small Town

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...