tirsdag 1. desember 2009

1. desember


o o
Som jeg antok i forrige innlegg ble det stor glede her i heimen på morgenen i dag - så herlige og spontane unger er! Jeg tørr tippe at det er null problem å få barna mine opp av sengen på morgenen frem til 24. desember.
o

o
I dag har endelig solen funnet veien gjennom skylaget og det er nydelig vær ute. Lillesøster og jeg nyter dagen med å se ut på solen, det er fint det også. Hun er heldigvis kvitt feberen nå, men "det" sitter godt i brystet enda - vi får håpe at hosten og halsvondten også gir seg snart.
o

o
Var ute og tok noen bilder av huset nå i formiddag mens lillesøster sover duppen sin. Deilig å se at huset bader i sol - det liker jeg! Livymannen fikk hengt opp girlanderen på rekkverket på balkongen i går kveld, det er så koselig med alt ekstra lys i desember synes jeg.
o

o
Synes det er så utrolig mange flotte inspirerende juleinnlegg på bloggene omdagen - tusen takk for masse inspirasjon!
o
Ønsker deg en fin 1. desember!
o
Stor klem fra Livy

15 kommentarer:

Villa von Krogh sa...

Fine bilder av huset.
Lys er et must nå i disse førjulstider. :) Jeg gleder meg sånn til jul jeg! Jippi.

Ha en flott dag videre. Klem fra meg

Torunn sa...

Ja, det er en vakker 1 desember vi har i området i dag .-)

Klem

liven sa...

Huset ditt er så fint Livy!!
Ser ut som dere har samme vær som oss....det er deilig med sol og lyset som blir!!
Kos deg i førjulstiden :o)

Ann Kristin sa...

Å så fint hus du har, Livy.
Har tittet en del inne på bloggen din,og synes at du har et utrolig flott hjem. Du bor rett og slett i drømme huset mitt!!

Ha en fin dag videre :D

Sommerlyst sa...

Så fine bilder av huset!

Her har vi også hengt opp litt lys ute - må ha noe som lyser opp denne mørkeste tiden!

Kjempesøt kalender du har!! Det er bare så herlig med disse forventningsfulle barna!! ;D

Klem

Unknown sa...

For et nyydelig hus dere har.. digger inngangspartiet.. jeg og vil ha en sånn "porch".. med henge huske.. superflott, og så deilig med solwora

Anonym sa...

Fine bilder av et flott hus:)
Koselig med lys ute no i mørketida:)

Klem Nina

yesheimen sa...

Vi får bare nyte denne herlige førjulstid alle sammen. Barna har kanskje de største forventninger, men det er jo en kos mnd for oss voksne også. Kjempefint hus dere har.
Klem Ann<3

Ingrid sa...

Så flott hus dere har.. akkuart noe sånt som vi tenker på å bygge. Hvilken leverandør er det? Er det lenge siden dere bygde?

ELIN sa...

Hei, tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Utolig flott blogg du har også, og så fint hus! Ønsker dere en riktig fin dag, og håper det er sol hos dere i dag også. Klemmer fra Elin

Christina sa...

Du har et utrolig nydelig hus, Livy!! Drømmer og drømmer om mitt eget lille hus.. Hmmm.. Håper vi finner noe vi vil ha snart!

Så fint at feberen er borte! Synes rett og slett at Julie bare har hostet siden september jeg.. Ble redd her når hun hostet så hun kastet opp, så da måtte hun til pappa (legen)! Ikke noe feil.. Men synes det er rart at hun liksom aldri blir bra av den hosten.

Klem klem

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Kjempeflotte bilder av huset :)
Ser ut som dere har eit nydelig vær! :) Det er det også her :) eg er glad om snøen kan vente med å komme før lillejulafta :) hehe. Godklem

Unknown sa...

Heisann Så koselige bilder av julepuntet hus!!
Desember er en fin tid:)
Ha en fortsatt fin førjulstid.)

Klem Linda

Anita sa...

Sååå koselig hus dere har, koselig med den lysgreia på balkongen :0)))) Her pynter vi litt idag, og skal straks sette sammen MITT pepperkake hus ;0)) KOs dere dere også!

Anne sa...

Nydeleg hus de har:)
Kos deg i førjulstida!
Klem Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...