torsdag 31. desember 2009

Året 2009 - Godt nytt år!

Året 2009 har vært et begivenhetsrikt og fint år for Livyfamilien. Vi har sammen opplevd mange hverdagslige fine ting, og har også pasert noen større milepeler.
o
Storesøster har begynt i 1. klasse og lillesøster har begynt i barnehagen. Store hendelser i livet, og begge to storkoser seg på hver sin plass og det er godt å se!
o
Jeg har begynt å jobbe 100% igjen i løpet av året, og tar også videreutdanning ved siden av - det blir hektiske dager, men jeg liker det godt også. På blogfronten har jeg forsøkt å oppdatere så ofte som mulig, men naturlig nok blir det sjeldnere nå enn da jeg var hjemme i svangerskapspermisjon.
o
Prinsesse Elin har laget en flott bildekavalkade som jeg ble veldig inspirert av - Tusen takk Elin! Så inspirert av henne kommer et bilde fra hver månede i året som har gått fra meg.
o
o
o
o
o

o
o
o
o
o
o
o
o
Jeg vil få takke alle som har vært innom bloggen min i året som har gått - uten dere hadde ikke bloggingen vært så gøy! Tusen takk til alle faste lesere, og til deg som dropper innom i ny og ne. Tusen takk til dere som har blogger og til dere som ikke har det, men som alikevel legger igjen en hilsen. Tusen takk til alle dere fantastiske bloggere som gir meg masse inspirasjon og som lar meg få en liten titt inn i deres verden.
Jeg ønsker dere alle sammen
ET RIKTIG GODT NYTT ÅR!
Vi "ses" i 2010
Stor klem fra Livy

13 kommentarer:

MonaV sa...

Jeg har vært innom bloggen din mange ganger uten å ha lagt igjen noen kommentar, men jeg må virkelig si at du har et vakkert og koselig hjem.
Ønsker deg et godt nyttår!!

Anonym sa...

Kjempeflott bildekavalkade:)

Ønsker deg og dine eit riktig Godt Nyttår!

Nyttårsklem frå Nina

My home is my Castle sa...

Vil få ønske deg og dine et riktig Godt Nytt År !!
Jeg gleder meg til å følge deg videre :)
Takk for et flott bloggår og tusen takk for alle de gode hilsenene du legger igjen hos meg . Jeg setter så utrolig stor pris på dem :)
Nytt år og nye muligheter...
Nyttårsklem fra Kari

Babbens Boble sa...

Hei! =)
Tusen takk! Jeg ble faktisk kjempefornøyd med resultatet, til tross for at jeg ikke er så veldig fotogen, hehe :)

Koselig at du tok turen innom. Som sagt er jeg ganske ny i faget her, men jeg har vært her lenge nok til å finne ut at det er mange med kjempefine blogger og tips rundt omkring :)

Jeg fortsetter å titte innom vettu! Godt nyttår til deg også :) Ha en trivelig kveld!

Klem fra Anne-Brit

Tonje sa...

Flotte bilder fra et flott hjem:)
Nydelig er det hos deg.

Koselig bildekavalkade:)

Ønsker deg en riktig fin feiring i dag, og et riktig godt nytt år!

Rabenfrau sa...

I like this idea to show a year in pictures and will realize this in my blog, too! A happy new year for you and your family!
Rabenfrau from Germany, who is able to understand most of your blog, thanks to Mr. Google

Anita sa...

Godt nytt år til dere også, nydelig billedkavalkade! Kos dere i kveld! Nyttårsklemmer fra Anita

Lillan sa...

så fin kavalkade!!

Godt nytt år!! ha et fint bloggeår 2010!

Klem Lillan:)

Jannicke sa...

Kjekt å se ditt lille sammendrag av året som snart er over...

Ønsker deg et riktig
Godt Nytt År!!

Klem J.

Jorunn sa...

Så morsomt, fint med en oppsummering når du har så mange fine bilder å vise frem! Ønsker deg og din familie et godt nytt år!

Myhome sa...

Kjempekoselig tilbakeblikk:)
Nydelige bilder!!!
Gleder meg til å følge deg i 2010:)
Godt nytt år til deg og dine!
Klem Anita

liven sa...

Nydelige bilder Livy!!!

Ønsker deg et godt nyttår :o)

Tiril sa...

Hei livy og takk for koselig kommentar hos meg
godt nyttår til deg håper du hadde en fin feiring, som alltid leverer du så bra bilder, flott hjem
Klem fra Tiril.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...