lørdag 26. desember 2009

Røde kjaker og kakao i snøen

For et herlig romjulsvær!
o

o
I natt har det falt en hel masse snø her på østlandet, og det er deilig og hvitt overalt! Både store og små har tatt på vintertøy for å nyte snøen i dag. I mange timer har vi kost oss ute i formiddag, og nå er kjakene deilige og røde hos både liten og stor :)
o
Barna og jeg har laget en stoooor snøhule, mens mannen nok har hatt noe mindre lystbetonte oppgaver i snøen, da snømåkingen tilhører hans ansvarsområde ;) Men jammen ble det veldig fint når alt er måket!
o
o

* Jentene storkoser seg ute i snøen *
o
Etter mye lek og moro trenger man en pust i bakken, og deilig varm kakao med marshmallows falt i smak - noen julekaker og mandariner ble det også plass til :)
o
I ettermiddag skal vi på koselig julebesøk til et vennepar og deres barn - Vi gleder oss!
o
Tusen takk for superkoselige hilsner i forrige innlegg jenter!
o
Stor romjulsklem fra Livy

16 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Ja, nå er det herlig!! Masse deilig snø! Barna koser seg i snøen i dag med nye kjelker;)

Ønsker deg en fortsatt god jul ... og gode ønsker for det nye året!!

Klem Anette:)

Unknown sa...

Heisann.
Herlige vinterbilder!!
Det ser ut som jentene dine har kost seg i dag!!

Ha en fortsatt fin romjul:)

Klem Linda

Anonym sa...

Hei hei.

Det er jo dette som er jul. God gammeldags jul med masse snø.

Herlig for både liten og stor.

Så koselige bilder fra en kosedag ute.
Ha en hyggelig middag i kveld!

Klem fra Line.

yesheimen sa...

Å så koselig dere har hatt det. Det blir iallefall bra julestemning med all den snøen, men nå holder det synes jeg.
Det såg virkelig herlig ut med kakao og tibehør i snøen.
Kos dere videre i denne deilige romjulstid.

Klem Ann<3

Anonym sa...

Ja kos dere masse med snøen.....det har ikke vi i nord så mye av for tiden,og nå i jula savner jeg faktisk det. Er ikke det samme med ei steinhard snøhinne på bakken og 17 minus ute......
Men når ikke været er på vår side så får vi kose oss inne....og det gjør vi til gangs :)

Klem gry hege

Ingun sa...

Så fin dag dere har hatt. Vakre bilder! Ha en fin romjul!

Anka sa...

Stas å være barn med så mye snø! Vi sitter her og er så fornøyde for vi har en bonde som kommer med trektoren sin for å måke for oss. Herlig med sikkelig fri i jula! Kos dere videre.

ELIN sa...

Så herlige vinterbilder. Kos dere masse i romjulen. Klemmer fra Elin

liven sa...

som dere koser dere!!
Herlige bilder!!
Ha en fin romjul Livy

Prinsesse Elin sa...

Snø i store mengder er fantastisk. Kan ikke komme på en mer beleilig tid enn akkurat nå. JEG ELSKER SNØ. Og så elsker jeg kakao. Så det blir det til frokost i dag:)

Myhome sa...

Stemningsfulle vinterbilder!!!
Det er bare så kjekt med snø for både små og store:))
Ha en fin 3.juledag!
Klem Anita

... 4 på toppen sa...

Mmmmm...det så deilig ut med varm kakao i snøen. Her har vi også fått masse, masse snø. Dessverre har to av oss vært syke i hele julen, så det har blitt lite lek utendørs. Prinsessa derimot har fått seg et par aketurer i frisk juleluft. Ha en fortsatt strålende romjul ♥

Unknown sa...

Håper vi får flere sånne dager! Vi skulle egentlig reist til fjells, men det er jo så fint her hjemme :O) Nydelige bilder av jentene dine. Snart et nytt år, Livy! Tror det blir veldig bra :O) Vi sees!

Klem Susanne

Lene sa...

er bare innom for å ønske deg et riktig godt nytt år! Det har vært en glede å følge deg i året som har gått og jeg gleder meg til fortsettelsen... ♥

Måtte 2010 bli et år som gir deg mye lykke!

Lene ♥

Babbens Boble sa...

Hei!
Snek meg innom bloggen din en tur, og syns det var kjempekoselig =)
Du skriver litt om det samme som meg, ting som skjer i hverdagen. Arti at du også er interessert i interiør. Jeg har også sansen for slike ting som oppussing, inredning osv, men har foreløbig bare en liten leilighet som jeg ikke får gjort så mye mer i, siden det ikke er så mye plass. Stue og kjøkken er pusset opp da, så det er gangen og soverommet som står for tur nå på nyåret =)
har nettopp kommet inn i dette blogg-opplegget så jeg er ikke så avansert enda, men syns det er spennende å se rundt på andre blogger som skriver om ting som interesserer meg, så kanskje jeg fpr noen tips til oppussing, og tips jeg kan ta med meg videre når jeg og samboeren får oss hus =)
Ta gjerne en tur innom bloggen min hvis du har lyst =)
http://anne-brit-tankerihverdagen.blogspot.com

Klem fra meg =)

Ninas Interiør sa...

Så koselig med masse snø, selv på østlandet! Får skikkelig julsestemning av det!

Ønsker deg og familien et riktig godt nytt år!

Klem Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...