torsdag 10. desember 2009

En aldri så liten førjulsgave

p
Snart helg igjen - som tiden flyr!
Jeg hadde store ambisjoner om et innlegg hver dag fra 1. desember og frem til julaften, men den planen har gått i vasken for og si det sånn! Uken har vært hektisk, og jeg har endelig fått levert eksamen - kan jeg begynne å gjøre klart til jul! Det skal ikke stikkes under en stol at den har hengt over meg lenge.
p

p
Disse flotte støvlene fra Ilse Jacobsen ble mine for et par uker siden :) De sto høyest oppe på ønskelisten min til jul, men da støvlettene mine begynte å ta inn vann var min kjære mann på plass og påpekte at jeg nok kunne trenge skikkelige støvler før jul ;) og med det været vi har hatt hittil i desember, så er de perfekte! Tusen takk kjære!
p

p
Treet i gangen fikk komme inn i hus første helgen i desember, jeg hadde egentlig kjøpt det for at det skulle stå på trappen, men inspirert av diverse blogger og blader fant jeg ut at det nok ville ta seg godt ut inne, og det synes jeg det gjør!
p
Tusen takk for alle koselige hilsner til meg, jeg setter så stor pris på det! Jeg skal ha som nyttårsforsett å bli bedre til å legge igjen hilsner når jeg besøker andres blogger, for det er jeg alt for dårlig til om dagen - Beklager! Men tusen takk alle med-bloggere for utrolig mye flott inspirasjon!
p
Ønsker dere alle en fin slutt på uken!
p
Stor klem fra Livy

17 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå heldig:-) de støvlene er jo bare så flotte ( og gode)
Sånne menn liker vi..
Lekker gang du viser

ha en herlig kveld

yesheimen sa...

Hei. Ja hvem drømmer ikke om Ilse Jacobsen? Sånne støvler vil jeg også ha.!!!! Ellers så må jeg si det var koselig i gangen din.
Ha en fin kveld.
Klem Ann<3

aase sa...

Støvlene er flotte de, jeg har to par jeg da...hihi!! Heldig er du!!

Godt å være ferdig med eksamen tenker jeg, nå kan du kose deg med forberedelsene i heimen!!

Stor klem fra Liervennen!!

jannes hobbykrok sa...

For en herlig blogg dette var!Gøy å hoppe innom en sånn blogg jeg kan skrolle meg nedover,og kose meg med bilder og innlegg!Støvlene er kjempefine,håper nissen har med sånne til mor her i huset og!
Janne

Lindas hus sa...

Jeg også drømmer om slagstøvler....men det spørs om det blir dette året;) Utrolig flott hus og gang dere har. Og kjempe fin blogg. Her kommer jeg igjen! Ha en fin kveld. Klem

liven sa...

Kjekt å "se" deg Livy og grattis med nye støvler!!
Kjøpte meg slike i høst og har brukt dem masse!!!

Ha en fin førjulstid :o)

Anonym sa...

Hei Livy. Kjenner meg så igjen i at tiden flyr. Blogging og kommentering er vanskelig å få til når det er hektisk på andre hold.

Heldige du som har fått Ilse Jacobsen-støvler. Slike ønsker jeg meg også. Men mine støvler er tette og trenger egentlig ikke utskiftning helt enda.. Men jeg kunne jo finne på å tråkke på en spiker eller noe..Kanksje.. ;)

Koselig med treet der, det gjorde seg. Jeg har som mål å i det hele tatt få kjøpt ett. Skal ha det utenfor inngangsdøren pyntet med litt lys nå i mørketiden.

Ha en riktig god helg!

Tiril sa...

Nydelige støvler, jeg har de selv, syns de er litt tunge men ellers flotte,
Koselig igangen din og.
Fin helg til deg
klemT

Elisabeth Helland sa...

Gratulere med vel overstått eksamen, og nye støvler, slike er jo bare helt genialt herlige å ha...
- og løsningen din med den hyllen akkurat der du har den i gangen er supergenial flott.....
-nesten så jeg vurderer å flytte ei dør i gangen her for å også kunne fått sånn..hihi
god helg til deg og dine...klems

Anne sa...

Eg har like støvlar og dei er utruleg behagelege og flotte! Så snill mann du har:)
Kos deg masse i førjulstida!
Klem Anne

Malin sa...

Jeg er bare sååå misunnelig på støvlene dine :-)
Disse står også høyest på min ønskeliste til jul :-)

Tonje sa...

Slike støvler har jeg også og de er jo bare herlige! Så gode (og faktisk ganske varme også). Jeg fikk mine til jul i fjor av mannen min. Da ble jeg mildt sagt imponert for jeg hadde ikke sagt noenting om at jeg ønsket meg slike.
Gangen din var virkelig lekker også. Så koselig! Klemmer fra Tonje

Unknown sa...

Heisann.
Grattis med nye støvler! De står på min ønskeliste også:)

Fine bilder fra gangen din!

Ha en fortsatt fin førjulstid:)

Klem Linda

Anita sa...

Sååå fine støvler! Ønsker meg sånne jeg også!! VIL HA :0)) KOselig i gangen din, alt står i stil der, også så ryddig!! Nå skal vi se LoveActually her og kose oss! Fram med strikketøyet :0) Kos dere dere også!

Ida sa...

Fine støvler og stilrent oppsett...flott! Så fin blogg du har:-) Har selv begynnt å blogge og din skal absolutt inn i listen min:-) Koskos Ida

Jorunn sa...

Så fint det er hos dere! De støvlene blir gode å ha i slaps og regn, jeg elsker mine :)

☆Therese sa...

Grattis med støvlene - de er bare knallgode, jeg har IJ støvler og ville ikke vært dem foruten.
Det er fint i gangen din med det lille treet, tok inn noen tidlig i desember jeg også. Men de stod rett ved varmepumpa og fikk nok ikke vann ofte nok..... nå har jeg dem ikke lenger :D

Ha en fin fin søndag!
klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...