søndag 20. desember 2009

Kveldsstemning i loftstua

o
Endelig litt tid til blogging igjen, og det sent på kvelden. Har virkelig savnet bloggingen, og håper at tiden strekker litt mer til i julen til akkurat dette. I dagene frem til julaften har jeg fri fra jobb, og det skal bli deilig!
o
oo
I kveld har jeg lyst til å vise noen stemningsbilder fra loftstuen, som ble julepyntet helt ferdig i ettermiddag. I morgen er det 1. etasjes tur, og jeg skal vaske og finne frem det som er igjen å sette frem av julepynt - Bortsett fra juletreet da, det skal mann, barn og jeg pynte på lille julaftens formiddag - gleder meg!
oo
o
I denne sofakroken liker både små og store seg godt; filmer, bøker og gode historier blir delt her. Loftstuen brukes mye av alle, og vi trives kjempe godt her. Måneskinnslampen som henger over trappen fikk vi av min kjære mor i julegave i fjord - jeg er superfornøyd med den.
oo

o
Ønsker alle en riktig god start på uken som ligger forann!
oo
Og Tusen takk for koselige hilsner i forrige innlegg :)
o
Stor klem fra Livy

9 kommentarer:

yesheimen sa...

Så koselig en loftstue du har. Forstår godt at alle trives der. Og så godt som det er når vasken og ellers alt er unnagjort.
Her er vi i rute, pyntet tre, men det gjenståtr litt pynt og siste gulvvask.
Nyt de siste førjulsdagene.
Klem Ann<3

MariMaja sa...

Koselig loftstue!
Godt med alt som er gjort hva;)
Ønsker deg også en fin start på uken som kommer;)
Natta

Jannicke sa...

Så koselig ;o)
Ja, nå er det innspurten :o)
God ukestart til deg og!
Klem J.

Anita sa...

Sååå koselig hos dere! Supert! Lampen var veldig fin. Skjønner at du er glad iden.Skal pynte litt mere her i dag også, og handle :p... Men først er det frokost! kos dere!

aase sa...

Loftstua deres er jo bare så koselig!! Jeg savner en slik stue nå når jentene blir større!!

Du pynter så vakkert, ikke overlesset og trangt, det blir bare rett og slett nydelig det du gjør!!

Her pyntes treet imorgen, vi har grøtfest for familien på lillejulaften og da vil jeg ha det klart. Jeg satt på lysene igår kveld og jentene blir med å pynter resten.

Ikveld skal vi ut å shoppe siste rest!! Jeg er ferdig hihi...bare mann og jentene som ikke er ferdig!! Jeg får bli med for da slipper jeg lage middag hjemme....

Ha en fin lille julaften vennen!!

Tonje sa...

Signerer de andre andre her:) Koooselig loftstue:o))!

Kose deg med fri i julen og juletrepynting med familien:)

God klem fra Tonje

Romantiske Stinemor sa...

Kjempe koselige stemningsbilder:-) Kan tenke meg dere koser dere der...
Kos deg med pynting av juletreet, det blir sikkert flott:-) klem Stine

Anonym sa...

Hei,

Godt med et innlegg fra deg igjen, lun og varm loftstue du viser.

Hilde B.

Elin - Varøyrampen sa...

Ahhh jeg koser meg skikkelig med bloggen din. Den er så smakfull, lun og god. I tillegg så bygger vi et hus som ligner veldig på deres. I allefall stue og kjøkken;) Vi har bare en ark, så loftstua blir en god del mindre enn deres. Men må si jeg fanger opp masse tips til interiør, og nå spesielt til advents og julepynting:)

Ønsker dere en riktig god jul og et godt nytt år!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...