lørdag 1. januar 2011

1. Nyttårsdag!

o
Så ligger et helt nytt år forann oss - det blir spennende å se hva dette bringer!
o
Det nye året ble feiret sammen med våre beste venner, og det var en helt super kveld!
Hyggelig for både store og små!
o
Livymannen som gang på gang disker opp med de lekreste retter, laget en treretters meny til oss i går.
o
Menyen besto av;
o
Skalldyrsuppe med skampi
o
Helstekt entrecote med ovnsbakte poteter, rotgrønnsaker og rødvinssaus
o
Hjemmelaget sjokolademousse av Valhrona sjokolade med passionsfruktsaus
o
... og det smakte fantastisk!
o

o
Bildene i dagens innlegg er fra det festpyntede bordet i går kveld! Jeg koser meg med dekking av bord, og i dag har jeg også dekket. I morgen fyller jeg 30 år, og skal feire med familien - det ser jeg frem til ♥
o
Ønsker dere alt godt for det nye året!
o
Klem fra Livy
o

15 kommentarer:

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Nyyyyydelig bord!!!!
Lykke til i NIBs konkurranse :)

Og godt nytt år!!
Hilsen fra Stine

Christina Mari sa...

Nydelig! Så flink du er!
Godt nyttår.
Klem Christina ★

MissMette sa...

Nydelig dekket bord :) og kjempekoselig blogg du har... Ønsker deg et riktig godt nytt år, klem fra Mette

Gry sin lille verden sa...

Kjempeflott festbord :o)

Lykke til med 30 års dag og ha et fantastisk flott 2011 :o)

Anonym sa...

Hurra for deg!

Det passer vel med et hurra 22 minutter føre dagen er din?!?

Nydelig bord!
Og for en mann du har som kokkelerer sånn som han gjør!

Godt nytt år til deg og dine, håper magen vokser og blir fin og stor!

Nyttårs og bursdags klem fra Line :)

Anneli sa...

Gratulerer så mye med dagen Livy! Håper dagen blir like fantastisk som du fortjener :)
Anneliklem <3

Solstrålå sa...

Nydelig pyntet bord!
Stakk innom for å ønske deg et lykkelig og innholdsrikt nyttår med fred i hjerte og ro i sinnet!
Goe klem fra Sol

Sommerlyst sa...

Dette kan du! kjempe fint bord.

Så koselig kavalkade for 2010 - de er så søte de jentene dine. Er det familieforøkelse på gang? Synes jeg så noe om det i ett litt tidligere innlegg. Ikke alt jeg får med meg... I så fall - GRATULERER!!

ønsker det alt vel for 2011 - og gleder meg til å flge deg videre i 2011

stor klem

Sommerlyst sa...

og ja........GRATULERER MED DAGEN!!

Stor dag i dag!!

Ha en strålende bursdagsfeiring!

Lula sa...

Liker bloggen din! Utrolig stilig og gjennomført bord:)

Ingunn sa...

Nydelig bord.

Godt nyttår.

Hannesin sa...

Gratulerer med 30 årsdagen !

Hanne :)

Mitt Krypinn sa...

Godt nyttår!Kjempelekkert bord!

Alfa sa...

Kjempe flott.Lykke til
Klem Alfa

helen og gutta sa...

ett utrolig flott pyntet bord, forstår det også slik at det er på sin plass å gratulere med overstått?
klem Helen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...