torsdag 7. juli 2011

3 mnd kontroll på helsestasjonen


I dag har lillesøster og jeg vært på en litt forsinket 3 mnd kontroll på helsestasjonen.

Hun er nå 63 cm lang og veier 6750 gr. Tenk hun har vokst hele 11 cm siden hun ble født, og har lagt på seg 2305 gr - stor og fin jente ♥


Hun er ei blid lita frøken som sprer om seg med smil, samtidig er hun er betraktende type som studerer alt hun ser. Hun holder hodet godt selv, liker å ligge på magen, griper etter leker som blir lagt/holdt forann henne og snur seg fra rygg til mage. Det siste trodde ikke helsesøster noe på, men lille snuppa viste frem alle sine kunster mens hun var der *smiler*


Lillesøster fikk vaksine, noe hun likte dårlig - men heldigvis gikk det fort over med litt trøst fra mamma. Nå ligger hun ute i vogna og sover, vi krysser fingrene for at det går fint uten alt for mange bivirkniger.


Klærne lillesøster har på seg i dag er fra H&M - Jeg er veldig svak for ruter og prikker, og dette har begge deler, ruter på shortsen og rosa prikker på toppen. 


Lillesøster og jeg ønsker dere en strålende dag!

Formen min er heldigvis bedre!

Klem fra Livy

7 kommentarer:

silje-sin sa...

Hei hei:) Så herlig jente! Og så flink som kan snu seg, Constanse er ikke der i det hele tatt, men det kommer nok etterhvert:) Vi var på 3-mndkontroll om mandagen, da veide hun 6350 og var 63,5 cm! Vi har noen store og fine jenter:) C reagerte ingenting på å få vaksine, det har aldri noen av mine gjort heldigvis! Håper Amalie også slipper unna:) Nå er det en våken lita tulle her, så vi får snakkes mer senere:) klem

Silje Kristin sa...

Så fin jente :) Godt å se at de vokser bra synes jeg :) Ikke så lenge til lillemor her er 3 mnd heller..
Får håpe det går fint etter å ha fått sprøyte :)
Ha en super dag :)

Lynetmor sa...

Hei, så fine bilder av veslejenta og så flink hun har blitt :-) Ha en fin dag :-)

liven sa...

Heisann
så stor hun er blitt og en liten spreking skjønner jeg :o)
Djurs sommarland reiste vi til i noen år da barna var små....en flott park!!

Gode sommerdager ønskes fra meg
klem!!

Home sweet home sa...

Herlige bilder av ei skjønn lita jente.
Håper formen er bedre nå.
Ha en fin kveld.:)

Siri sa...

Wow! Det var tidlig å snu seg! Jeg har selv en jente som nå er 7 mnd, hun snudde seg når hun var 5 og det var det som var mest vanlig fikk jeg beskjed om! En aktiv liten jente du har som vil utforske verden :=) Så nydelig hun er! Ha en fin helg!

helen og gutta sa...

så stor allerede, tiden flyr avgårde. Jenta deres er jo bare så skjønn, en liten hjerteknuser. Skal si hun er for seg, og ekstra kjekt når hun da viser det til helsesøster.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...