fredag 29. februar 2008

Fredag igjen!

Tiden flyr så utrolig fort avsted! For en uke siden forberedte jeg dåp, nå er det en ny helg igjen, og denne er uten noen konkrete planer og det er deilig! I kveld blir det pizza-laging til barnetv, og etter at barna er i seng er det benket for gullrekka her hjemme. I godis-skåla har vi shoppet inn bamsemums og seigmenn (og de har ropt på meg i heeeele dag, men jeg har vært flink og har ikke åpnet posene ;-) )Har vært litt i tvil om jeg skal velge "showbizz" på NrK, eller "Norske talenter" på tv2, og jeg tror jammen det blir "showbizz" i kveld. Kjenner pianisten på Kristine Khots lag, og det er litt stas vet dere *smiler* Ellers har det vært karneval i barnehagen denne uken, og Vic var prinsesse - Askepott - så vakker, og hun hadde til og med gullglitter i håret! Ja det ble tatt masse bilder selvfølgelig, og en LO blir det nok av de bildene ja!
Har tatt noen bilder av et nyyyydelig kaffeservice min mor kom med til meg for noen uker siden. Service er fra hennes mor og er godt og gammelt. Synes bare det er så utrolig flott! Kremhvitt og turkis med gullkant og en liljekonvall i gull.

~ kaffeservice som er arvet etter mormor ~
Ønsker dere alle en riktig god helg!

5 kommentarer:

aase sa...

Så lekkert service!!! Du er heldig!! Du må nok be til kaffeslabras du nå!!!

håper vi får se bilder av karnevalsjenta snart da!!

Jeg skal fikse og ordne litt i stua på søndag så det blir vel litt inspirasjon her også først da!!

Ha ei fin helg, jeg skal på treff på Papertrends ikveld!!

silje-sin sa...

Enig med Aase,for et lekkert servise! Har aldri sett noe liknende før jeg! Det var masse fine bilder fra dåpen også forresten! Er vel litt deilig å ha den overstått,det synes ihvertfall jeg det var! Ha en flott helg! Klem fra silje.

Mrs.J sa...

for et lekkert service!!
Ha en fin helg!

Ann-Cathrin sa...

Vakkert servise ja:) Og du har fullstendig rett i at ukene flyr avgårde...synes jeg akkurat har fått minstejenta...men om en uke er permisjonen min over, og det er jobb igjen...denne siste uken skal nytes!!! Ha en fin kveld:)

Anonym sa...

all the time i used to read smaller articles or reviews that
also clear their motive, and that is also happening with this piece of writing which I am reading here.



My web blog - Josefine Raziano

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...