lørdag 16. februar 2008

..: Lørdagskveld :..

Koselig at så mange stikker innom bloggen min, og utrolig hyggelig at dere legger igjen en hilsen :-) Ikveld er jeg hjemme alene, mannen er på guttekveld hos en kamerat og de koser seg med å lage nydelig mat - tror det skulle serveres lam. Jeg er hjemme alene sammen med Signe(Vic sover over hos farmor og farfar), og jeg slapper av med stratos og pepsi max - en god lørdagskveld :-) Ellers har vi vært og shoppet sjenk/kommode til hjørnet som var heeelt umøblert og bedrøvelig i stuen i dag. Utrolig hvor godt humør jeg blir av å bruke litt penger(eller ikke litt penger, ganske mye penger ;-) men fint ble det!) Fikk selvfølgelig ikke hengt opp de lyse pene gardinene mine som planlagt, så jeg får nok gjøre det i morgen istede.

En liten godnatt hilsen til alle som er innom bloggen min, med bilde av takkekortet som vi skal sende ut for alle de koselige hilsnene vi fikk da Signe kom til verden!

*Klem*

4 kommentarer:

Hanna sa...

Vilken liten goding =)
Vilket mysig blogg...så glad att jag hittade hit. Helt fantastiskt fint badrum måste jag säga...du har väldigt bra smak.
ha de gott
kram

Tone sa...

så hyggelig..ja link meg gjerne..takk for at du titter innom.. ha en god dag

borghild sa...

Hei! Endelig kom jeg inn på bloggen din!:-) Du har lagt igjen et par koselige kommentarer på min blogg, så nå var det gøy å se hvordan du hadde det!! Kjempekoselig hjem dere har! Må være gøy å bygge eget hus, drømme drømme...
Flotte kunstverk du hadde laget også, men resultatet kan vel ikke bli annet med så søte små!!:-)
Ha en fin kveld!
Klem Borghild:-)

Tiril sa...

Så koselig blogg du hadde, herlig lita dukke denne go jenta di.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...