onsdag 3. september 2008

Borte bra men hjemme best!

*shoppe-shoppe-shoppe*

Ja da var vi hjemme i gamlelandet igjen og vi har kost oss utrolig mye i Danmark. Vi har sett og gjort en hel masse artig, og det har virkelig vært en ferie som både far, mor og barna liker!

Første dag tok vi ferjen fra Gøteborg til Fredrikshavn og hadde en fin tur over. Vi stoppet innom Ålborg på veien til Grenå og koste oss med lunsj og litt shopping. I Grenå traff vi familien vi skulle være sammen med i Nymindegab, og bodde på et forferdelig hotel/leilighet, men det overlevde vi for en natt;-) Dagen derpå gikk turen til Sea West i Nymindegab - helt utrolig flott, og jeg kan virkelig anbefale alle barnefamilier et opphold der! På lørdagen reiste vi til Legoland og hadde det utrolig fint - solen skinte og det var kjempekjekt! Både Victoria og Signe kjørte karuseller og de storkoste seg! Søndagen tilbrakte vi på Sea West og badet i det store innendørs badelandet der. På kvelden spiste vi god middag og barna lekte i "hoppeloppeland" og spilte bowling.

På mandagen reiste vi(Livyfamilien) videre til København, og vi var der frem til i dag. I går var Livymannen og Vic på Tivoli hele dagen, og kjørte rundt og rundt i alle karusellene. Signe og Livy gjorde det Livy liker best, nemlig shopping - og jammen tror jeg Lille S har arvet shoppe genet til sin mor, for maken til tolmodighet! - og som bildet over viser så ble det litt shopping! Klær til barna og til meg, og litt interiør ble med meg hjem.

I dag har jeg vært i den beste butikken ever! På vei hjem stoppet vi i en HERLIG green gate butikk i Charlottenlund *LOVE* Det kommer et eget innlegg med bilder av hva som fikk bli med meg hjem derfra senere, men noen av høst/vinter nyhetene ligger her i handleposen min! Det ble en liten stans innom Ikea i Gøtebort også på veien hjem - trenger noen lys nå når høsten kommer snikende - gleder meg til fyr i peisen og levende lys over alt!

Tusen takk for alle de koselige hilsnen i forrige innlegg - jeg blir så glad! Gleder meg masse til en oppdatering i bloglandia i løpet av i dag og i morgen!

Klem fra Livy

12 kommentarer:

Torilpia sa...

Hei! Ser ut som om dere hadde en toppers tur til Danmark. Jeg synes Danmark er et herlig land - og spesielt er jeg glad i København. Får aldri nok av den byen.
Ser ut som om jeg må bli flinkere til å oppdage alle de små butikk-juvelene som ligger rundt omkring i det danske land. Var der i sommer og vil tilbake så snart jeg får muligheten. Neste gang skal jeg gå på skattejakt og sjekke ut en del av de stedene man blir anbefalt av bloggere.
Jeg synes bloggen din er skikkelig kos og håper det er greit at jeg legger den til i blogglistene mine.
Ha en fortsatt fin uke.
mvh Toril :o)

borghild sa...

Ooohhh!! Her var det såå mange fristende navn på posene!! Søstrene Grene, Lisbeth Dahl, Illum og for ikke å snakke om Monsoon, som bare har sååå fint jentetøy! Gleder meg til å se det oppi også!;-) Klem B:-)

liven sa...

Så deilig med ferie og kjekt at dere har kost dere:O)
Ikke aå mye stress og køer nå sikkert.......siden det var så sent på året!!
Fristende poser du har der og det skal bli kjekt å se hva du har shoppet!! Godt med barn som er tålmodig når mor shopper:O) hihi..

Ha en fin dag:O)

elisabeth sa...

Oj, de shoppingposene der skulle jeg gjerne hatt...hihi:)
Tenker det er gøyt å pakke ut alt sammen;)

Kos deg med varene, og dagen!

Kerstin sa...

Høres ut som en toppers ferie :) Deilig nå alle er fornøyde. De posene skulle jeg gjerne ha hjulpet deg med å pakke opp :) Gleder meg til å se innholdet!
Kos deg!
Kerstin

silje-sin sa...

Så mye dere har opplevd! Og så mye dere (du) har fått handlet! Gleder meg til å se:) Skal spørre deg om tips neste gang vi skal til danmark! Ha en flott dag, venter spent på neste innlegg! klem fra silje.

aase sa...

Gosj for en haug med poser, nå slo du jammen vår runde på Borg ja!!!!! Kan tro vi gleder oss til å se hva som er oppi der!!!

Så flott å høre at dere har hatt en nydelig ferie!! Det har dere fortjent!!

Anonym sa...

Der var det jammen en god samling shoppingposer, og de ser ut til å romme mange spennende saker ;) Gleder meg til du viser frem noe av det du har kjøpt! Håper dere har kost dere masse på tur :D

Anita sa...

Åh! I love Charlotten lund! Var der på campingen for 9 år siden og det er bare sååå skjønt der!! Enda bedre må det jo være når de har fått GG butikk! Må dit i høstferien! Har så lyst til til København! Noen overnattings tips som egner seg for familier?? Gleder meg til å se hva du har kjøpt:o) Ha en flott uekslutt!

sa...

Skal si du har kost deg på shopping ;) Blir sikkert julaften å pakke ut alle de posene der ;) Gleder meg masse til å se hva du har kjøpt. Klem

Anonym sa...

Som du har shoppet! Heldiggris. Så flott dere har hatt en vellykket tur og koset dere mye.
Købehavn er fantastisk. Jeg elsker den byen!
Vi pleier å være der i desember, da er det vakkert. Hedvig har lagt inn ønske om tur i år også, får prøve å etterfølge det ønsket vel ;)

Himmelblaa sa...

Jeg har også ei lita Signe. Hun nærmer seg to år. Ikke så vanlig navn, men veldig pent!
Klem :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...