onsdag 10. september 2008

Konsert

* Kirk Franklin *

I dag skal Livymannen med frue på konsert i Ørebro - jeg gleder meg som en liten unge! Det er gospellegenden Kirk Franklin som opptrer, og det er utrolig artig at han gjester Skandinavia.
Livy har en ukjent karriere som sopran i gospelkor og gleder seg supermye! Kirk holdt konsert på Sentrum scene i Oslo i går og fikk strålende kritikker! Hvis noen har lyst til å se/høre noe av musikken hans ligger det masse ute på youtube
oo
Siden det er et godt stykke å kjøre til Ørebro herfra skal vi overnatte på hotel og det gleder jeg meg veldig til - koselig med tur sammen med Livymannen!
Ønsker alle en riktig fin onsdag!
Klem fra Livy

9 kommentarer:

Ann-Cathrin sa...

Så koselig:) Flinke til å kose dere sammen dere, det er viktig i en stresset hverdag:) Ha en god tur!

Torilpia sa...

Ha en koselig tur - skal sjekke youtube ifht musikken hans .. :o)

elisabeth sa...

Award til deg fra meg;) Kom og hent:)

Ingunn sa...

Kos deg masse!Blir sikkert artig!!!;)

Anonym sa...

Dere er jammen flinke til å finne på ting sammen, både med og uten barn. Kjempeflott, det holder hverdagen mer levelig. :)

Kose dere så mye, skal sjekke ut musikken :)

Fabrikken sa...

Det ligger noe til deg på bloggen min. Kom og hent :)

Anka sa...

Hei på deg. Ta en titt på siden min (til venstre). En surprise venter på deg.
Den får du fordi jeg syns du har en fin blogg. Spess barnebursdags innlegget:)

liven sa...

Håper dere hadde en flott konsert i går!!

Award til deg på siden min:O)

tinemor sa...

Det ligger noen awarder til deg inne hos meg
;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...