søndag 19. april 2009

God søndag!

Med deilig sol fra blå himmel nyter jeg deler av søndagen på svalgangen. Som selskap har jeg et nytt nr av Lantliv og en deilig kopp kaffe.
o

o
Lillesøster og jeg har vært på langtur i dag, en hel mil har vi lagt bak oss. Mens vi var på tur har storesøster og Livymannen laget nydelig middag til oss. Det er kjekt når barna selv kan bestemme menyen - i dag serverte de pitabrød med krydret kjøttdeig og salat - det smakte nydelig *smile*
o
Ønsker alle en strålende søndag, og en fin ny uke som ligger forann oss!
o
Klem fra Livy

12 kommentarer:

Guttemamma sa...

Herlig søndag høres det ut som du har hatt!! Kos deg videre,nå er det miffag her også!!
Søndagsklem

Jannicke sa...

Hørtes ut som den perfekte søndag :o)

Ha en riktig fin kveld :o)

Linda sa...

Grattis med kaffemaskin!
Jeg har Krups kaffemaskin....får ikke bedre kaffe enn hjemme ;O)

Ha en fin kommende uke!

Klemz

Anonym sa...

Høres ut som du har hatt en strålende søndag....godt vær og koselige ting å gjøre :)

Her i nord har det vært snøstorm så vi har bare vært inne og koset oss....hjulpet besteforeldrene mine med å male litt panel og henge opp nye gardiner.
Nå skal jeg slenge bena opp i sofan og kose meg med popcorn, pepsi max og en god bok :)

Ha en flott kveld...

Klem :)

Christina sa...

Hihi.. Herlig søndag dere har hatt da!!
Vi har vasket terrassen.. Haha..

Jeg er virkelig sjalu på kaffemaskina di, Livy!

Klem fra
Christina

Anonym sa...

Hørtes ut som en perfekt søndag! :)

Kos deg videre med det som er igjen av den!

Ønsker deg samtidig en god start på en ny uke!

Klem fra Line :)

Fru Luna sa...

Hei :) Du må løpe på KappAhl i morgen den dag ;) De får ikke inn nye klær nå de blir fri, så løp og kjøp... Du er hjertlig velkommen tilbake til meg :) Ha en fin kveld og fin ny uke!
Klem Linda

Cathrine Aksnes sa...

perfekt!!! hørtes ut som en herlig dag

aase sa...

Herlig søndag ja,og nå var det brått mandag!!

Du, så kjedelig med det hage styret deres da!! nå som du hadde fått så fin plen og alt...............æsj!!

Du får bare trøste deg med GG shopping og kos!! Det blir bra til slutt!!

Ha en flott uke, du tar vel snart helg du.................

Anonym sa...

Så sprek du har vært da!! Imponerende. Jeg orker knapt en tur rundt i nabolaget nå om dagene jeg.. Men håper høsten blir fin, da skal jeg gå lange trilleturer :D
Koselig med middagen klar og at barna kan være med å bestemme litt.

Huset på toppen sa...

For en herlig da du hadde i går,å komme hjem til deilig middag etter turer så koselig:)
ha en fin mandag og uke!
Klem Linda

silje-sin sa...

Det så og hørtes ut som en deilig dag! Utrolig dumt dette med huset deres altså,at det går an.. Dere har virkelig vært uheldige. Håper alt ordner seg snart, så dere bare kan kose dere i det fine huset! Klem fra silje.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...