torsdag 16. april 2009

På kjøkkenbordet...


o
...står det en nydelig Hortensia som jeg kjøpt meg i dag.
Nå er påskeeggene ryddet bort, og på plass på kjøkkenbordet står en av mine absolutt favoritter. Som oftes pleier de å være hvite når jeg kjøper dem, men i dag falt valget på denne nydelige cherryfargede Hortensiaen.
o
Tusen takk for alle de støttende komentarene jeg har fått på det forrige innlegget mitt :-) I dag har de vært å instalert en pumpe i kummen som er plasert i hagen - denne pumpen vil begynne å gå hver gang det kommer vann i kummen. Jeg er spent på hvordan dette vil fungere, men krysser fingre og tær for at dette går bra og kommer til å fungere på sikt.
o
Nå er det tid for å krype ned i sofakroken med det nye Bolig pluss som kom i posten i dag - gleder meg!
o
Ønsker alle en riktig fin uke videre!
o
Klem fra Livy
o

4 kommentarer:

Drømmen om en eplehage sa...

Det er den rødeste hortensiaen jeg noen gang har sett. Så flott!

føler virkelig med dere som opplever enda en feil med huset. Det er ikke småting heller akkurat. Skjønner du er fortvilet!

Klem Tove

liven sa...

En flott hortensia....deilig med litt farge rundt oss nå!!

Ha en fin dag:o)

Linda sa...

Hei Livy!
Så nydelig Hortensia du har kjøpt deg !
Håper den trøster litt slik at du allikevel kan trekke på smiølebånde!
Må si jeg føler med dere...det skulle være enkelt og greit å flytte inn i et nytt hus!
Leste innlegget om badet deres.
Dere har vært maks uheldige kan vel en si!
Håper dere en dag kan smile av det hele...tross alt!

Ønsker deg allikevel en super duper vårhelg!

Klemmer fra Linda

Anonym sa...

Jøss, visste ikke at det fantes røde hortensiaer jeg... man lærer litt nytt hver dag! :)

Ha en fin fredag og start på helgen :)

Vårklem fra meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...