fredag 19. juni 2009

Fra baderomshylla



o
I dag kommer det noen bilder fra min hylle på badet - jeg har akkurat fått en ny forsyning med shampo og balsam - denne er fra Simply organic og jeg er veldig fornøyd. Produktene er basert på ekstrakter fra olivenblader, og har en mild og deilig duft.
o
o
I dag er været litt bedre her, men det er meldt regn til kvelden. Jeg skal gjøre unna helgevasken nå, slik at jeg får hengt ut sengetøy og tepper før regnet kommer. I kveld får jeg besøk av min beste veninne og vi skal spise reker og kose oss - gleder meg! Hvis det ikke blir for kaldt sitter vi kanskje på balkongen oppe under tak.
o
Tusen takk for alle hilsner dere legger igjen til meg!
o
Ønsker dere alle en fin fredag!
o
Stor klem fra Livy

3 kommentarer:

Anita sa...

Sååå nydelige pioner! Mine fra forrige fredag blomstrer såå fint! I love! Og snart er hagens klare! Nå skal jeg en tur på GG butikken og handle litt, de har 10% på alt, selv om det ikke er så mye er det ihvertfall mere enn ingenting, men først HomeandAway ;0) Skal spise reker ikveld vi også! Er så yammy! Ha en flott helg!

Jannicke sa...

Høres veldig kjekt ut ;o)

Kose deg masse! Klem J.

Anonym sa...

Å reker! Snakk om å friste en stakkar da!

Kos deg masse og ha en god helg :)

Klem fra Line.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...