lørdag 6. juni 2009

Maritime Panduro

I går var Livy med mann og barn på det nyåpnede Nordby shoppingsenter på Svinesund. Om det ikke var stort nok fra før, så er det iallefall det nå!
o
o
o
Foruten mange bra klesbutikker, barneutstyrsbutikker, "hårstylebutikker", matbutikker, "godisshapper" og diverse til hjemmeinnredningen - være seg "el-dupeditter" eller noe nytt lekkert på interiørfronten har de også fått Panduro hobby.
o

o
I og med at jeg driver med scrappbooking går jeg alltid innom når jeg finner en Panduro butikk - har lett for å bli med meg noe hjem derfra gitt. I går var inget unntak - det ble ikke noe nytt scrappeutstyr, men fine maritime pynteting til loftstuen vår.
o

o
Båtene er kjempesøte, den med rødt seil er litt større enn den med blått. Sjøstjernen ble det to av, og det ble kjempefint. Den fine seilskuta på bilde under skal få lov å bli med meg hjem nestegang - den blir fin i vinduskarmen eller oppe på tv'n.
o

* alle foto lånt fra Panduros nettside *

o

Uka som har gått har vært begivenhetsrik for våre to håpefulle. Lillesøster har vært på besøk i barnehagen, og storesøster har hatt innskolingsdag - og begge jentene er strålende fornøyd etter besøkene - det varmer morshjertet og jeg er så stolte av dem.

o

Her skinner sola i dag, og vi skal i 30 årslag i kveld. På formiddagen har jeg trena, og jentene har fått klippet håret. Håper dere alle får en riktig fin helg!

o

Stor klem fra Livy

12 kommentarer:

Anneli sa...

Bare innom for å ønske deg en riktig fin helg (:
Kos dere på 30 års fest!
Klem <3

Anonym sa...

Har lagt award til deg i bloggen min :)
Fortsatt god helg!!

Christina sa...

Hihi.. Vi var der i dag vi! :)
Kjøpte altfor mye...

God helg!
Klem klem

Anonym sa...

Fine tre båter og stjerner :)

Kos deg i 30 års lag!

Klem fra Line :)

Jannicke sa...

Kose deg masse i kveld,
du er vel allerede i full sving tenker jeg :o)
Klem J.

Anonym sa...

Hei,
Så flotte ting du har kjøpt da!! Har ikke fått vært der ute enda, men må nok reise snart :) Ha en super kveld og helg!!
KOs

liven sa...

heldige dere som bare kan svippe over til Svinesund da!!Mye å handle der har jeg forstått!!
Disse sakene hadde vært noe i min maritime verden:o)
håper dere hadde en fin 30 års feiring og ønsker deg en flott søndag:o)

AG sa...

Så flotte maritime ting du fant:) Nordby senteret er blitt nesten litt stort syns jeg.. Mye å "gå over" der nå.
Ha en fortsatt fin kveld!

Tiril sa...

Fine båter Livy,jeg elsker den maritime stilen om sommeren, håper det var en gild fest, jeg skal ha nabo treff på lørdag, bare synd at en mangler, har litt om det på min andre blogg.
Klem T.)

Drømmen om en eplehage sa...

Har sett noe av dette her i byen også. Artige ting og perfekt nå om sommeren da. Nesten så en hører bølgeskvulpen...

Maler dere rekkverk ja. Kremt, vi skal til å ha opp et slikt langs halve tomten vi.... GULP! Ser for meg at jeg sitter å banner noe usmakelig og skylder det hele på Eplekarten før jeg er halvveis med malerjobben.

Ha ei skjønn uke!
Klem

aase sa...

Har fått rapport om det senteret ja!! Skal ha meg en "for meg selv dag" der snart!! Modern var der på torsdag!!

Blir nok fint på loftet nå ja!!

Kos deg med maling, lek og kos!!!


Ps.kjøpte meg forresten gg lyseblått picnik teppe og brikker til bordet i går!!!!!

Anonym sa...

Hei Livy!
Vittig - mitt siste innlegg handler også om nye Nordbysenteret ;)
Synes det var stas at Panduro var kommet dit jeg også. I tillegg til noen andre små godbiter.

Søte ting du har funnet deg til loftstuen. Jeg er ikke helt på den martime stilen, men synes den er veldig koselig hos andre.

Ønsker deg en strålende uke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...