fredag 29. oktober 2010

Fredagsstemning

o
Endelig fredagskveld!
Vi har kost oss med taco til kveldsmat, og barna koser seg med godis forann tv'n. Livymannen har fyrt i peisen, og jeg har tent levende lys - jeg elsker fredagskvelder!
o
Denne tiden er fantastisk for oss som lengter etter julen! Hyllene på Narvesen begynner nå sakte men sikkert å fylles opp med julemagasiner I dag gikk jeg innom for en liten titt etter jobb, og jeg ble utrolig glad da jeg så julemagasinet til Jeanne d'Arc Living - dette skal nytes i sofakroken i kveld når roen har senket seg over huset.
o

o
Tusen takk for at dere tar dere tid til å stikke innom bloggen min, og en spesiell takk til deg som legger igjen en hilsen!
o
Ønsker deg en fin fredag!
o
Klem fra Livy

4 kommentarer:

Marianne sa...

Taco er godt.
Jeanne d'Arc Living julemagasin skal snart kjøpes inn hos meg også, gleder meg veldig.

Ha en fin helg.
Marianne

liven sa...

Høres ut som perfekt fredagssteming hos deg Livy!
Kos deg :o)

Ruths datter sa...

Høres koselig ut. Kos deg i helgen.
Klem

Lene sa...

Hørtes ut som en deilig fredagskveld:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...