søndag 3. oktober 2010

♥ Søndagskos ♥

o

Herlig med søndag!

o

Ute øser regnet ned, og det er surt og kaldt. Inne er det kosestemning med levende lys og fyr i peisen. Mannen lager søndagsmiddag, ungene ser Peter Pan og jeg koser meg med å rydde i gamle interiørblader. Bildet under viser hvordan det ser ut på stuebordet vårt akkurat nå - jeg koser meg med å rive ut sider som gir inspirasjon. Disse sidene "renklipper" jeg og setter i plastlommer i perm inndelt etter kategorier som kjøkken, bad, stue osv. En fin inspirasjonsperm til alle mine planlagte prosjekter ;)

o

o
Ellers er det utrolig deilig med en stille og rolig søndag - deilig å bruke dagen til å hente seg inn etter en lang uke.
o
Jeg har også begynt å kjenne liv fra den lille i magen - HERLIG ♥
o
Ønsker deg og dine en strålende søndag!
o
Stor klem fra Livy

8 kommentarer:

Annika sa...

Ønsker ein fin søndag til deg og dine også! Kosleg med inneprosjekt når det er surt ute :)

Klem :)

SiljeVanilje sa...

Så koslig bilde og høstsyssel!:o) Vi koser oss også inne i det sure høstværet:o)

Gratulerer så masse med familieforøkelse!:o)

Silje

Jannicke sa...

Det var jo kjempelurt! Jeg har tenkt litt på hva jeg skal gjøre med alle disse bladene etterhvert... :o)
Klem J.

liven sa...

Kjære Livy
Så lenge siden jeg har vært innom deg at jeg har jo ikke fått med meg at du er gravid!!!
Så koselig da....tenker du gleder deg og nyter tiden nå!!
Bare det å kjenne de små bevegelsene da......:o)
Jeg har jo fire.....men nå er de store da!!
Smart å lage seg en slik perm....det burde jeg også gjort!!
Men så er det den tiden da......men har jo et hav med blader da!!

Ønsker deg en fortsatt fin søndag....og kos deg!!

Villasol sa...

det er noe jeg også burde gjøre! Flink du er. Trenger litt opprydding i blandt! Kose seg inne i dårlig vær!

Ha en fin søndag!

Klem Ingunn

Line fra huset på landet sa...

Mmm..det er godt med slike søndager. Tid til å rydde/samtidig kose seg med gamle blader..
Gratulerer med familieforøkelsen:))
Klem, Line

Tove `blogg verden sa...

Så koselig søndags syssel du hadde : ) Knall fin stue!!
Klem Tove

Høstmamma sa...

Så fint hus dere har, og koselig blogg :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...