lørdag 22. januar 2011

Blå perleblomster og hvite narcisser

Våren har så smått begynt å komme inne i Livyheimen - tiltross for vinter og kaldt vær ute. Så snart julen er ute av vårt hus kommer tulipaner og løkblomster inn her også, som i så mange andre hjem. Jeg lengter etter våren!


En favoritt er perleblomster - vakre små blomster i sarte farger.

Perleblomstene passer fint i sausenebbet kjøpt på loppemarked for noen år tilbake.


En annen favoritt er hvit narciss. De siste årene har jeg forsøkt å få tak i både perleblomster og narcisser på Plantasjen etter jul uten å lykkes desverre. Heldigvis har de lokale blomsterbutikkene begynt å ta de inn etter jul - Lykke ♥


En rolig helg ligger forann oss uten så alt for mange planer. I dag blir det en rolig dag her hjemme med deilig mat til kvelden. Barna skal på overnattingsbesøk til bestemor, og jeg gleder meg til en kveld sammen med min kjære  I morgen skal vi feire svigermors bursdag - det gleder vi oss til!

Ønsker deg en fin lørdag!

 

11 kommentarer:

Anne Mai sa...

Blomster er ikke min sterkeste side, det er ikke så mange sorter jeg liker. Men disse var nå faktisk søte ;)
ha en flott lørdag :)

Christina sa...

Tusen takk for kommentar, Livy! :)
Formen er betydelig bedre nå.. hahah...

Nydelige blomster!
God helg!
Klem fra
Christina

Mitt hvite hus sa...

Og det er lykke med disse skjønen løkplantene... så vakre og herlige nå når man lengter etter våren..

god helg ..kos deg

klemmer =))

Mitt lille hjem sa...

Så flotte bilder du tar :)

Ha en fin kveld da..

Klem Christine

Frøken Jægers Hus sa...

Nydelige blomster! Og tusen takk for hyggelig hilsen! God helg til deg også! :)

A-H sa...

Heisann!!

Skjønne løkblomster, kjøpte meg narciss på fredag... får så vårfølelse av de!

Kos dere i kveld;)

Anneli sa...

Takk for koselig hilsen fra deg Livy :)
Mm.. kjenner virkelig at jeg lengter mot vår etter å ha sett på de fine bildene fra deg. Blå perleblomst er en av mine favoritt løkblomster <3
Anneliklem til deg :)

Unknown sa...

Så fine og vårlige bilder! :)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

så flotte blomster :) Nydelige! :)

Så kjempekjekt at du også venter baby da :) Håper du og babyen har det bra :) Veit du kva det blir?

Eg har bestilt 3d i slutten av februar, så gleder meg til å få helst litt meir på nurket vårt :) Vi veit ikkje om det blir gutt eller jente. Er kjempespente! :)

Ønsker deg eit godt nyttår :) Er ikkje så aktiv som eg ønsker siden formen ikkje er så bra.

Godklem til deg livy!:)

Gry sa...

Heisann Livy og takk for koselig hilsen hos meg ;) Ja, ikke sant perleblomster er vakre?! Elsker dem og alle slags løkplanter!! Har kost meg med dine siste innlegg. Lenge siden jeg var innom deg og her har det skjedd litt av hvert skjønner jeg ;) Så koselig med en baby på vei og gratulerer med overstått jubileum ;) Nydelige bilder hos deg! Ha en fin søndag videre! Klem fra Gry

ANETTESHUS.COM sa...

Å, så vårlig og deilig:)) Flotte bilder!! Må kjøpte meg noen perleblomster til uken;)

Ha en fin ny uke!!

KLEM KLEM
Anette:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...