fredag 21. januar 2011

På spisestuebordet....


... akkurat nå ligger mitt kjære eple - eller Iphone 4, som jeg fikk av min herlige mann til jul. Jeg er superfornøyd med telefonen og alle finessene som følger med. Jentene syntes visst at jeg måtte ha litt rosa på den, så den ble bestilt med rosa flexgrip - passer meg fiiiint

Ved telefonen ligger min personlige almanakk. Den har akkurat kommet i posten, og er bestilt fra denne butikken. Jeg har bestilt almanakk derfra i flere år, man får den med valgfri tekst og kan velge mellom mange fine layouter - jeg er kjempefornøyd! En liten rosa detalj på den også må vite ;-)


Et tips til tørre og sprukne vinterhender er Lancome sin håndkrem; Nutrix Royal Mains. Den er absolutt å anbefale, fukter godt, trekker kjapt inn og lukter mildt og deilig. Til tørre lepper anbefaler jeg lipgloss fra samme produsent.


... og sist men ikke minst så står min nye laptop på spisestuebordet, så deilig å kunne ha den med seg hvor man enn er - jammen er jeg heldig!

Solen skinner her hos oss i dag, og det er vakkert og vinterhvitt ute!

Ønsker dere alle en fin fredag!

Stor klem fra Livy

4 kommentarer:

Merethe sa...

Tusen takk for håndkremtipset, den må jeg prøve!! Det er til og med vondt å hjelpe de minste på med skoa, pga sprekker, så jeg må gjøre noe fort-NÅ! :) Blir en bytur på meg i dag da tenker jeg :)

Også synes jeg at stuegardinene dine er så nydelige! Jeg har lenge vært på utkikk etter noen med ringer, for jeg er så enig med deg at de henger så mye penere da.. Jeg får fortsette å kikke, eller ta en rånetur over grensa! :)

Ønsker deg en kanongo helg! :)

Klem M

Mitt hvite hus sa...

Oj så mye du har fått...

Så hyggelig å få slike ting da..

kos deg masse..

god helg
klemmer 0)

Gry sin lille verden sa...

Den håndkremen skal jeg prøve neste gang :o) Jeg blir så tørr på hendene nå på vinterstid, da er det godt å ha en skikkelig god krem som trekker fort inn.

Ha ei fin helg og kos deg!

Unknown sa...

Så fine tips! Telefonen din er virkelig lekker. Digger rosa. :) Jeg har iPhone selv, og er veldig fornøyd.

God helg!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...