mandag 23. mai 2011

Eføykrans i zink


På spisestuebordet, på en vakker duk fra Lene Bjerre ligger det akkurat nå en fin eføykrans i Zink. Kransen er fra Chic Antique, og er kjøpt hos Finnestads verden - en flott gardin og interiørbutikk som er vel verdt et besøk om du er på disse trakter!

Jeg liker godt den litt "råe looken" som zink gir sammen med blonder og ellers romantisk interiør.

Den hvite hortensiaen har stått lenge her, og trives godt på spisestuebordet vårt.


Ukene flyr avgårde, og snart er det tid for sommerferie - vi skal i år som i fjor til Danmark, og store og små gleder seg! Nytt av året er at vi også skal ha med en liten baby, og det skal bli spennende å se om hun liker seg like godt der som hjemme ;-)

I dag skinner solen hos oss igjen, og det er herlig! Jeg håper på å få plantet noen av blomstene jeg har kjøpt i krukker og kar i løpet av dagen, men først venter jeg formiddagsbesøk av ei venninne - Gleder meg!


Ønsker deg en fin mandag!

2 kommentarer:

Home sweet home sa...

Nydelig krans du har fått deg, og den urna var også veldig fin.
Ha en fin dag.:)

A-H sa...

Så fin pynt, kranser kan pynte opp mange steder;)
Så herlig med danmarkstur:) blir ikke noe danmark på oss i år likevel, vi valgte astrid lindgrens verden istedet siden jentene har hatt helt dilla i måneder;)
Men kanskje neste sommer!! Skal iallefall innom det sommerlandet du anbefalte;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...