fredag 27. mai 2011

Nystrøket sengetøy!

 


I går ble 2. etg vasket skikkelig, og nytt sengetøy ble lagt på. Regnværet holdt seg borte, og alle sengeklærne vaiet i vinden på balkongen oppe i flere timer - løøøvli!

 

Som overskriften gir et hint om la vi oss i nystrøket sengetøy i går kveld - DET er deilig det! Mange av mine venninner river seg i håret og lurer på om jeg er riv ruskende gal som stryker sengetøy, men de som ikke har sovet i nystrøket sengetøy vet ikke hva de snakker om ;-) Det er virkelig verdt jobben!


Soverommet vårt har jeg aldri blogget fra før, og det er nok fordi det er det rommet i huset som jeg gjerne skulle ha endret litt på. Tapeten er skikkelig stilig synes jeg, men alikevel angrer jeg på at vi ikke gikk for en fondvegg med brede striper i marineblått og hvitt - skulle gjerne hatt en New England stil her(da loftstuen er i den stilen) - tiden får vise hva som blir gjort her etterhvert.


Seng, nattbord, kommoder, rammer og lamper er fra Ikea. Brikkene i Hardangersøm har min kjære mor sydd. Sengeteppet er fra Villa og sengetøyet er i nydelig damask.


Ønsker deg en fin fredag

♥♥♥

Ps: Ellers sliter jeg veldig med å få lagt igjen hilsner i bloggene fortiden, er det flere enn meg som har problemer med det? - det har vart i flere dager! Når jeg skal logge meg inn på blogger blir jeg kastet ut igjen - så irriterende!!

3 kommentarer:

liven sa...

Nystrøket utetørket sengetøy er himmelsk :o)
Men ikke alltid slik det blir...men noen ganger!!

Du må ta bort at blogger skal huske passord....om du har det slik!
Det hjalp hos meg...mange som har problemer...og forferdelig irriterende!

Ha en strålende fin helg Livy:o)

Lynetmor sa...

Hei, har hatt det samme problemet med kommentarer denne uka jeg også. Håper det er bedre nå. Ha en god helg :-)

helen og gutta sa...

har aldri selv lagt meg i strøket sengtøy men det høres jo helt fantastisk ut. Har store problemer med å legge inn kommentarer, kjedelig. god helg til deg. klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...