lørdag 11. februar 2012

Vårfornemmelse


 
Som så mange andre blogvenner lengter jeg til våren, og for å tjuvstarte litt har jeg kjøpt meg en potte med påskeliljer. En herlig gul farge bringer glede og vårfornemmelser inn i stuen!

 
Potten har jeg satt i en gammel suppeterrin arvet av min mor♥



Det er så deilig med lørdag!
I dag skal vi feire en god venns 40 årsdag, ååå som vi gleder oss!
Han ønsket seg en kake til selskapet og herfra kommer Oreo-dream - en av mine absolutte favoritter!
Har du en favorittkake?




Sånn på tampen av innlegget må jeg fortelle at jeg fikk en koselig telefon fra lokalavisa vår i går, de fortalte at jeg hadde vunnet en morsdagskake fordi jeg hadde satt inn et bilde med hilsen til min kjære mor ♥ på nettsiden deres - jeg ble SÅ glad! Gleder meg til å hente den etterpå, den blir super til feiringen av morsdagen i morgen, som selvfølgelig skal feires med min kjære mor ♥


Tusen takk for at du stikker innom, det setter jeg stor pris på!

Ha en fiiin lørdag!

5 kommentarer:

Dronninghuset sa...

hei hei,
åh så flotte smak av vår-bilder. liker. moro at du vant i avisen da....
her er det fin temperatur ute og smak av vår... håper på knalltidlig vår (alt denne mnd ;-))for våren er en herlig tid.
ønsker deg en riktig god helg,
og ha en fin kveld,
klem TOVE

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Nå fikk jeg påskefølelse her... med vært ute og bildet ditt.
Ha en knall fin helg
klem

Fruehuset sa...

Koselig med påskeliljer!
Visste ikkje at det gjekk an å få tak i allerede:)

Oreokake er ein av mine favorittar også, i tillegg til brownies og ostekake:)

God lørdagskveld:)

♥ Netta ♥ sa...

Utrolig koselig å se påskeliljer i all sin prakt inne hos deg. Kjempefin terrin du har fått av din mamma, den passet jo perfekt til de nygelige blomstene.

Kos dere masse på 40-års lag, av erfaring vet jeg at det pleier å ta skikkelig av ;-)

Ha en fin kveld!

Klem
Netta

Marlene sa...

Ingenting er mer vår en påskeliljer. <3
Heldig du som vant kake da. Slipper bakinga duda. ;)
Jeg har smekket sammen en sjokoladekake til imorgen.
Enkelt og greit. Oreo-kake er jo verdens BESTE kake.
Og verdens STØRSTE kaloribombe. ;) Hihi.
Sikkert derfor den er så god!

Håper du får en fin kveld med 40 års feiring.

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...