torsdag 24. januar 2013

Det nærmer seg helg...


Heisann!

Så var det jammen i meg torsdag igjen☺skal si tiden flyr!

Det nærmer seg helg og jeg har kjøpt noen nydelige roser som skal pynte opp i heimen! 

♥ H V E R D A G S L Y K K E ♥




I posten i dag kom det nye nummeret av Vakre hjem & interiør - jeg gleder meg til å sette meg ned å kose meg med det!




I ettermiddag får jeg besøk av ei venninne og hennes barn, det blir koselig♥

Har du noen planer for kvelden?

Ønsker deg en fin torsdag!

Klem fra Livy



9 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

❤Hei Livy!
Å så gøy,da kommer nok mitt blad i morgen!
Nydelige roser da,å så godt å unne seg blomster sant??

Ha en flott torsdag min venn.

Klem klem

My Dream sa...

så fine bilder, nydelige blomster! jeg ligger strak på sofaen etter 2 årsdag i dag... phu... har styrt på i 3 dager... ler... skal det ver så skal det ver... :) :)
fikk og vakre hjem i posten i dag... weee... skal kose meg på sofaen i kveld gitt...

Klems Diana.

Fru Thoresen sa...

For noen fantastiske roser! Må være blant de peneste jeg har sett noen gang :)
Ha en fin-fin kveld!

Ruths datter sa...

Flotte roser til en koselig helg.
Klem

A-H sa...

Hei! Vakre blomster, hyggelig å pynte opp litt ekstra til helgen ;)

Er du på instagram? Jeg er, heter anhenil der om du vil finne meg;)

God helg til deg!!

livet på løkkevold :) sa...

Ha en super helg :) nå som vaskingen er overstått og jeg har litt tid skal jeg kose meg med nye nr av lev landlig, bolig pluss og vakre hjem :) kos deg masse i helgen :) Klem Malin

Linda sa...

Flotte roser! :)
God helg!
Linda

Ninas Interiør sa...

Så nydelige roser! Alltid koselig å pynte opp litt til helga, og ikke minst når man får besøk:-)

Ønsker deg ei fin helg!:-)

Klem Nina

Sommerhuset i bakken sa...

Nydelige blomster! Såååå fin farge!

Ønsker deg en super helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...