torsdag 17. januar 2013

 
 
Torsdag igjen og jeg har fri☺
 
Jeg har brukt litt av formiddagen til å kose meg i sofakroken med kaffe, et nytt nr av BoligPluss og levede lys - deilig hverdagslykke♥
 
På lysfatet på stuebordet har jeg et duftlys fra Voluspa som heter Chrisp Champagne, og det lukter helt FANTASTISK♥ Skal du investere i et varig og godt duftlys kan jeg virkelig anbefale dette.
 
 
 
 
Lillesøster har sovet hos bestemor i natt, og det er enda noen timer til hun kommer hjem.
 
Planen min nå er å vaske litt så huset blir klart til helgen♥
 
I kveld kommer fiiine venninner på besøk♥
 
Har du noen spesielle planer for dagen?
 

 
 
Rosene er nesten 14 dager gamle og det er lenge siden jeg har hatt så holdbare roser. De har stått i en høy vase, men nå byttet jeg vann og kuttet de litt så holder de kanskje enda litt lengre.
 

 
 
Tusen takk for at DU titter innom!
 
Legg gjerne igjen et spor etter deg♥
 
Klem fra Livy
 

5 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

nydelige roser :) kos deg en fridag, hørtes veldig deilig ut å slappe av med boligpluss :) jeg holder på å rydde alt inn i hyller og skap på stua, og prøver å finne igjen spisestua.. Oppussingkaos! :)

am design sa...

Hei på deg!

Så nydelige roser!!!
Deilig start på dagen for deg!

Jeg åpner ikke butikken før 10. så rekker og kose meg og gjøre litt i huset, før jeg skal på jobb.
I dag leste jeg ferdig boken jeg startet og lese på tirsdag!
"Etter verden ende" En helt nydelig bok. Det er liksom oppfølgeren til "Sammen til verdens ende".
Har du ikke lest de, så anbefaler jeg de virkelig!!!

Det kom et nytt Bolig pluss i postkassa mi i går. Så det skal jeg kose meg med når jeg kommer hjem fra jobb i dag.

Ha en fin torsdag!

Klem fra Anne-Marit

Unknown sa...

Hei Livy og så flott at du setter av litt tid til deg selv! Da er det jo så mye mer av energi til overs for andre familiemedlemmer senere! Bra strattegi det der, gjør det samme selv også. Har funnet ut at det er et must i hverdagen! Kos deg videre når du kan! Stor klem fra Anne :))) Nydelige bilder du har tatt i dag forresten!

Fru Thoresen sa...

Så nydelige roser!
Herlig når de varer EKSTRA lenge :)
Håper du får en fin venninne-kveld!

Drømmevillaen.no sa...

Så deilig med fri!! Kos deg masse både med venninne besøk og helgekos :)

Stor klem fra Nina
http://drommevillaen.blogg.no

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...