fredag 31. mai 2013

Mai♥


Hei alle gode!

Så er den siste dagen i mai her og jeg har laget en kollage med noen bilder fra vår mai♥2013(Hvis du klikker på bildet blir det større)

Vi har fått en deilig forsmak på sommeren og trær og blomster er plantet ut☺

Midt-i-mellom søster har hatt innskolingsdag og lillesøster har gått i barnehagetog for aller første gang - store begivenheter for små og store☺17. mai var fantastisk med glade barn og nydelig vær!

Jeg fjernet mandlene mine på onsdag, og er fortiden lykkelig over at de er borte! Det skal sies at det ikke er spesielt behagelig nå, men om et par uker er det hele overstått og jeg ser frem til et liv uten halsbetennelser i ett sett☺

Etter å ha spist is og yoghurt siden onsdag var det fantastisk med loff, leverpostei og vann til lunsj i dag - ikke så mye som skal til for å glede meg omdagen☺

Ønsker deg en fin fredag!








2 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

Hei skjønne Livy!
Å for en flott mai måned dere har hatt....Mange herlige bilder!

Godt du har fått fjernet mandlene...og ja...ikke alltid så mye som skal til for å bli glad...hi,hi jeg hadde meg en liten luftetur i går på Rimi....kjekt det!
Her skinner solen i dag også,så skjønt!
Ha en flott helg og god bedring.

Smil og klem
Camilla;))

Silkeline sa...

Så mange fine bilder:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...