fredag 27. juni 2008

Endelig helg!


Ja da er det helg igjen, tiden går bare så utrolig fort! Huset er vasket skikkelig til helgen, og nå er det bare å nyte! På mitt nye fat fra Lisbeth Dahl har jeg satt sammen forskjellige lysestaker og små blomstervaser med Margeritter - det ble riktig så fint *smile* Kanskje det blir litt levende lys i kveld.
p
Barna og jeg venter på at mannen skal komme hjem fra jobb - overtid i dag, og vi koser oss med lek og morro! Vic har funnet frem en av favoritt cd'ene sine og danser og synger. Signe følger spent med på storesøster, og kan vel egentlig ikke få nok av å se på alle abligøyene hennes *smile*
p
Når mannen kommer hjem er det dags for hjemmelaget pizza og fredagskos - fredagen er den beste kvelden i uka her i huset, og da riktig koser vi oss masse alle sammen!


Ønsker dere alle en riktig god helg!

12 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Takk for koselig hilsen hos meg. Herlig med reint og ryddig hus:=) kan ikke si at det er det her. Når man pusser opp står alt annet på hodet; smile:=) ;en det blir nok bra til slutt:=)
Ønsker deg en riktig koselig fredagskveld:=)

Klem

Huset på toppen sa...

Kos dere med fredagspizza, rent og ryddig hus!!

God helg!

Ann-Cathrin sa...

Fredag er desidert den beste dagen ja! Så deilig med rent og ryddig hus da, det kan jeg ikke skryte av her;) Ha en super helg! Klem Ann-Cathrin

Jorunn sa...

Det hørtes koselig ut :0) Var skikkelig fint det fatet med blomster og staker på!
Nyvasket hus.... sukk..

borghild sa...

Helt enig, fredagen er den beste dagen i uka!! Høres ut som en skikkelig kosekveld på dere, vi har vanligvis reker på fredagene, men i dag er min kjære bortreist, så jeg og ungene og mine foreldre som er på besøk, har laget gryterett istedet. Nå er endelig begge barna i seng også, det er visst flere tenner på gang hos minstemor (Hun fikk sine første to for en mnd siden, i en alder av 12 mnd, og nå er enda en kommet gjennom) og er litt grinete for tida. Blir litt bortskjemt når hun vanligvis legger seg så lett som ingenting...
Ha en riktig god kose-helg!! Klem B:-)

silje-sin sa...

Så nydelig bilde! Er enig i at fredag er den beste dagen, da ligger liksom hele helga foran en:) Håper dere får en flott helg! Hvordan går det forresten med signe og spising? Augusta har blitt flink til å spise grøt, men middag vil hun ikke ha! Har prøvd potet og grønnsaker bare, men hun brekker seg stakkar! Helsesøstra har sagt at det ikke er så viktig med middag da, men det er jo greit med litt variasjon for de små... Ja ja, hun er ihvertfall blid og fornøyd! Gratulerer med nytt servise også forresten! klem fra silje.

Tiril sa...

Helg igjen , så fint du har pyntet og vasket,
er ikke det hos meg denne helga, var trett
etter tur til Amsterdam, så skal jeg på jobb idag, men det springer ikke fra meg, ser ut til at vi får hagevær.
haen trivelig helg.

Karna sa...

Så fint du har pyntet, er flott å samle sammen små lysestaker og blomstervaser på et stort fat....Kos dere i helgen!!

aase sa...

så vakkert du har pyntet!!! Her er det rimelig enkelt i helgen, mye som skjer å da er jeg ikke så nøye merker jeg! Fredagspizza savner jeg nå kjenner jeg!! Vi har det alltid, men med kostomlegging og grilltid, har den uteblitt. Tror det blir lørdagspizza ikveld jeg!!!! Rødvin også kanskje??

Kos dere masse i helgen!!!

Meg sa...

Kjempefint bilde!
Deilig med rent hus til helgen. Det gleder jeg meg til, men akkurat nå er det KAOS pga oppussingen.
Takk for koselig melding.

liven sa...

Så fint pyntet fat!!
Å du.......jeg ble veldig shoppesyk jeg nå altså!!
Alle de fine greengate sakene du har kjøpt da........

Har shoppet en del i det siste......men bare sånne ting som vesker og klær og slikt:O)
Ikke noe til hus og heim........

Du har et nydelig kjøkken også heldiggrisen........

Ha en fin ny uke:O)

Anonym sa...

Nydeleg bilde! God helg:0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...