lørdag 21. juni 2008

Nydelige Lyngdal!


Ja her kommer et lite innlegg fra sørlandet - må si jeg trives godt her;-) Vi bor på et flott fjordhotell og nyer livet! Jeg tok jeg med laptoppen i tilfelle, og jammen er det trådløst nettverk her *me like*


I går ble det mye kjøring og vi var ikke fremme her før ca 20. Ferjeturen ble fra Strømstad til Sandefjord(istede for til Langesund) og gjett om Livy ble uggen av all sjøen. Det var deilig lunsjbuffe og Livymannen og jeg koste oss masse - så kom vi "utasjærs" og bølgene var stoooore - veldig lurt med den isen jeg la på toppen etter lunsj;-) men det gikk greit, bare synd jeg ikke orket tanken på å besøke tax free butikken - men som Livymannen sa: "penger spart er penger tjent"! Da vi endelig kom til Sandefjord ble mannen satt på en kafe og konen trålte interiørbutikker! På Plym(du og du for en herlig butikk) ble tre Maileg kaniner med hjem *love* I Cordelias hus er det bare skjønt, her også ble litt med meg hjem. Var også innom Lykke og Milde himmel også det herlige butikker som jeg fikk med meg litt fra. Anbefaler shopping i Sandefjord altså, for en herlig by!!


Etter noen timer satt vi oss i bilen igjen og hadde bestemt oss for å ta middagen i Grimstad(ja for her ligger jo Lysthuset - tusen takk for tipset jenter!)men lite rutinert på avstander så fant jeg fort ut at det kom til å bli knapt om tid - men Livy håpet i det lengste at butikken ville være åpen til 17. I følge GPS'en skulle vi være der kl 1650 - og litt greengate måtte jeg vel klare å finne på 10 min;-) Da vi var fremme 1649, viste det seg at de stengte 1630 *sukk* men, men da bar turen videre til Kristiansand hvor vi gikk en hyggelig tur i solskinnet og spiste aldeles nyyyyydelig mat!


Da vi ankom hoteller møtte vi brudeparet og endel andre gjester og det var bare superhyggelig - har kost oss masse sammen med dem! Gleder meg til den store dagen i dag!!! *Det var så hyggelig å treffe deg igjen Stine!!*


Etter frokost går turen til Mosters hus her i Lyngdal - gleder meg masse, de har iallefall veldig flotte nettsider som viser noen utrolig flotte bilder fra butikken. Når jeg har vært der er det tid for å pynte seg til bryllup! Vielsen begynner kl 14.30 og jeg gleeeeeder meg såååå!


Tusen takk for alle de koselige hilsnene i forrige innlegg, det er så koselig at dere stikker innom! Ønsker dere alle en fin St.Hans helg!!

6 kommentarer:

Ann-Cathrin sa...

Håper du har en flott dag i bryllup:) Høres ut som en tur til Sandefjord må legges inn:)

irina sa...

Utvider min horisont jeg , med å se innom for meg nye blogger.
Så fint kjøkken du hadde . Minner meg om det jeg hadde i mitt forrige hus :)

Kos dere på tur :)

silje-sin sa...

Så sprøtt, akkurat de butikkene har jeg vært i i dag, for første gang! Vi kunne jo nesten ha møtt på hverandre:) Jeg var innom plym&co, cordelias hus og lykke, og handlet mye!! Moro:) Skal absolutt tilbake dit. Ha en fortsatt flott helg da:) klem fra silje.

Mrs.J sa...

Hei!
høres ut som en flott tur dere har hatt nedover til Lyngdal.. Neste gang må dere legge turen innom Arendal.. Her er mange flotte interiørbutikker :))
B.la. Frøken Olsen, Lingaarden og Z hos Laila :)) Alle ligger i sentrum :))

Ha en fin helg! :)

aase sa...

Så koselig helg du har hatt!! tenker meg du har koseshoppa deg rundt ja!! gleder oss til å se alt du har ervervet på turen!!

Ha en flott st.hans feiring, jeg skal lage kort jeg,ferdig med det!!!

Elzie sa...

Jag hoppas ni har en trevlig resa. Och vilket kök ni har!!! Jag var tvungen att titta flera gånger på det *s*. Gardinerna är ljuvliga.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...